კრიპტომარკეტები: ბიტკოინი & ალტკოინები

Moor

• ფორუმელი

@ბაყბაყდევი ვიცი, მეც ვიყენებდი.https://www.grantthornton.co.nz/update-for-cryptopia-claimants-and-stakeholders-10-june-2021/ გაიწელა პროცესი, ჯერ კიდე ელოდება ბევრი, მარა მონაცემები თუ არ დაგიაკარგავს, ზუსტად არ მახსოვს რა არის საჭირო, აქ იქნება ინფო 

ტვიტავენ ხოლმე პარალელურად, შეგიძლია მიყვე მაილზე თუ არ მოგდის

• ფორუმელი

@Damnoc @Moor მომავალი კრიპტოვალუტა პი რომ არის

ტელეფონით ამაინინგებ

გაიგიათ ეგ?

This guy doesn't just wanna win you know, he wants to bury ya, he wants to humiliate ya, he wants to prove to the whole world that you was nothin but some kind of freak the first time out. He said you were a one time lucky bum! Well now I don't wanna get mad in a biblical place like this. But I think you're a hell of a lot more than that kid! 

• ფორუმელი
3 საათის წინ, ბაყბაყდევი said:

კრიპტოვალუტა პი რომ არის

გადავხედე და ვერ მოვიხიბლე.

თუ კრიპტოს საბოლოო პრაქტიკული გამოყენება არ აქვს განსაზღვრული, პრინციპში პირამიდაა ჩვეულებრივი. შეგნებულად კი არა, ეგრე გამოდის უბრალოდ.

ან შეიძლება შეგნებულად, ხზ :boli:

ეს არ ნიშნავს რომ ღირებულება არ გაიქცევა ან ვიღაც ვერ გამდიდრდება ამით, უბრალოდ ჩვეულებრივი კაზინო გამოდის რომელსაც აღწერაში "კრიპტო" ურევია.

• ფორუმელი

@Damnoc თავიდან მეც ეგ შტაბეჭდილება დამრჩა

მარა მერე ისეთმა კაცმა მელაპარაკა დავიწყე მაინინგი

არაფერს ვკარგავ რა

This guy doesn't just wanna win you know, he wants to bury ya, he wants to humiliate ya, he wants to prove to the whole world that you was nothin but some kind of freak the first time out. He said you were a one time lucky bum! Well now I don't wanna get mad in a biblical place like this. But I think you're a hell of a lot more than that kid! 

• ფორუმელი

@ბაყბაყდევი პირველად გავიგე. მაინინგთან არ ვმეგობრობ საერთოდ

• ფორუმელი
4 minutes წინ, Moor said:

მაინინგთან არ ვმეგობრობ საერთოდ

მეც ეგრე ვარ

მარა დავიწყე ეხლა ტელეფონით

რავიცი აქებენ

იქნება გავარდეს ბიტკოინივით

ამ სფეროში ვერაფერს იტყვი დაზუსტებით

• ფორუმელი

ამ პი კოინს ვამაინინგებ ისევ

თუ გავარდა მერე ნახეთ