Jump to content
×
×
  • Create New...

ანუ რა ხდება ნამდვილ რომში? )))


Recommended Posts

  • ფორუმელი
3 minutes წინ, Seth said:

ეს მითებია სენიორ თავიდან ბოლომდე. დიოკლეტიანე კი ფრიად სერიოზული და თავისი დროისთვის ზედმეტად პროგრესული ტიპი გახლდათ. ის რაც შემდგომში გააკეთა კოწიამ,  ამის საფუძველი შექმნა დიოკლეტიანემ. სხვანაირად ეს უბრალოდ ვერ მოხდებოდა.

დიოკლეტიანეს სერიოზულობაში ეჭვი არ მეპარება  და არც დებილად ვთვლი იქიდან გამომდინარე, როგორც მართა და რა რეფორმებიც გაატარა, მარა წყაროები ეგეთია :meravi:

  

2 minutes წინ, Seth said:
14 minutes წინ, Moor said:

ბავშვებს მაინც არ წირავდნენ,

 

:lol::sorry:

შორს წავედი, მარა არის ბავშვების მსხვერპლშეწირვაზე ლეგენდები. 

 

 
Share on other sites

  • ფორუმელი
1 minute წინ, Moor said:

დიოკლეტიანეს სერიოზულობაში ეჭვი არ მეპარება  და არც დებილად ვთვლი

 

30 minutes წინ, Moor said:

ეს ორი დებილი დიოკლეტიანე და გალერიუსი

:rolleyes:

3 minutes წინ, Moor said:

წყაროები ეგეთი

ეგეთი როგორი?

4 minutes წინ, Moor said:

შორს წავედი, მარა არის ბავშვების მსხვერპლშეწირვაზე ლეგენდები. 

რომც შეეწირათ, რა შუაშია? :rolleyes:

Share on other sites

  • ფორუმელი
ონლაინ, Seth said:
34 minutes წინ, Moor said:

ეს ორი დებილი დიოკლეტიანე და გალერიუსი

 

ვიცი რაც დავწერე, მარა ეგ ლეგენადული მსჯელობის მიხედვით, ძაან  არასერიოზულად გამოიყურებიან თავისი ორაკულებიანად

1 minute წინ, Seth said:

რომც შეეწირათ, რა შუაშია? :rolleyes:

ეპოქა, სადაც ბავშვების რიტუალური მსხვერპლშეწირვაა, როგორ შეიძლება იყოს უფრო ნათელი, ვიდრე იტალიური პოლისების პერიოდი იყო?

 

 

 
Share on other sites

  • ფორუმელი
2 minutes წინ, Seth said:

ეგეთი როგორი?

8 minutes წინ, Moor said:

 ლაქტანციუსზე უკეთესი წყარო გეგულებათ მაგ ამბის? ეგ ამბობს

 

 
Share on other sites

  • ფორუმელი

Diocletian returned to Antioch in the autumn of 302. He ordered that the deacon Romanus of Caesarea have his tongue removed for defying the order of the courts and interrupting official sacrifices. Romanus was then sent to prison, where he was executed on 17 November 303. Diocletian believed that Romanus of Caesarea was arrogant, and he left the city for Nicomedia in the winter, accompanied by Galerius.[167] According to Lactantius, Diocletian and Galerius entered into an argument over imperial policy towards Christians while wintering at Nicomedia in 302. Diocletian argued that forbidding Christians from the bureaucracy and military would be sufficient to appease the gods, but Galerius pushed for extermination. The two men sought the advice of the oracle of Apollo at Didyma.[168] The oracle responded that the impious on Earth hindered Apollo's ability to provide advice. Rhetorically Eusebius records the Oracle as saying "The just on Earth..."[169] These impious, Diocletian was informed by members of the court, could only refer to the Christians of the empire. At the behest of his court, Diocletian acceded to demands for universal persecution.[170][171] 

 

 
Share on other sites

  • ფორუმელი
ონლაინ, Moor said:

ვიცი რაც დავწერე, მარა ეგ ლეგენადული მსჯელობის მიხედვით, ძაან  არასერიოზულად გამოიყურებიან თავისი ორაკულებიანად

;( იმჰო, დიდ ყურადღებას არ მივაქცევდი ლეგენდების სთრეითფორვარდ ინტერპრეტაციებს.

2 minutes წინ, Moor said:

ეპოქა, სადაც ბავშვების რიტუალური მსხვერპლშეწირვაა, როგორ შეიძლება იყოს უფრო ნათელი, ვიდრე იტალიური პოლისების პერიოდი იყო?

თავისუფლად. ჩვ. წ. აღ-მდე.სინათლე ვერ გაიზომება 21-ე საუკუნის კრიტერიუმებით.

Share on other sites

  • ფორუმელი
Posted (შესწორებული)
6 minutes წინ, Moor said:

Diocletian returned to Antioch in the autumn of 302. He ordered that the deacon Romanus of Caesarea have his tongue removed for defying the order of the courts and interrupting official sacrifices. Romanus was then sent to prison, where he was executed on 17 November 303. Diocletian believed that Romanus of Caesarea was arrogant, and he left the city for Nicomedia in the winter, accompanied by Galerius.[167] According to Lactantius, Diocletian and Galerius entered into an argument over imperial policy towards Christians while wintering at Nicomedia in 302. Diocletian argued that forbidding Christians from the bureaucracy and military would be sufficient to appease the gods, but Galerius pushed for extermination. The two men sought the advice of the oracle of Apollo at Didyma.[168] The oracle responded that the impious on Earth hindered Apollo's ability to provide advice. Rhetorically Eusebius records the Oracle as saying "The just on Earth..."[169] These impious, Diocletian was informed by members of the court, could only refer to the Christians of the empire. At the behest of his court, Diocletian acceded to demands for universal persecution.[170][171] 

მე პირადად დიოკლეტიანეს, გალერიუსის და ლიცინიუსის ხედვების შეფასებისას ლაქტანტიუსესბკს, ეუსებიუსების და ჰოზიოების შეფასებებს ვერ და არ ვენდობოდი. მით უმეტეს ლეგენდების პირდაპირ ინტერპრეტაციებს.

Edited by Seth
Share on other sites

  • ფორუმელი
7 minutes წინ, Seth said:

თავისუფლად. ჩვ. წ. აღ-მდე.სინათლე ვერ გაიზომება 21-ე საუკუნის კრიტერიუმებით.

აბა  რა კრიტერიუმით უნდა შევხედოთ? :დ ოკ, თქვენ როგორ ზომავთ, საინტერესოა. 

მოგისმენთ, მარა დიდი მსხვერპლშეწირვის ტრადიციები არც ყოფილა მგონი, ძაან ადრე იყო და მერე სიმბოლური ხასიათის. მერე პირიქითაც კი, კართაგენი რო დაანგრიეს, რომის პროპაგანდა იყენებდა კართაგენელების გასანულებლად

 

2 minutes წინ, Seth said:

მე პირადად დიოკლეტიანეს, გალერიუსის და ლიცინიუსის ხედვების შეფასებისას ლაქტანტიუსესბკს, ეუსებიუსების და ჰოზიოების შეფასებებს ვერ და არ ვენდობოდი. მით უმეტეს ლეგენდების პირდაპირ ინტერპრეტაციებს.

აბა სხვა რა წყარო გვაქვს?

 

 
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



შესვლა
 Share