ჩვენი დარგული მცენარეები (ბაღი; ბოსტანი)

ბაყბაყდევი

• ფორუმელი

დღეს ისანში გავბოდიალდი კლასიკური ქრიზანთემა ვიყიდე :fofo:

კიდევ გინკო დავრგე წეღან და პართენოცისუსები. ჰო და კმაყოფილი ვარ :love:

Screenshot_2021-11-13-15-01-57-114_com.miui.gallery.jpg

• ფორუმელი

@Mulan ისხამს კი

პროსტა 2 მეტრამდე იზრდება ბუჩქივით რა

ხვალ უნდა გადავრგო

This guy doesn't just wanna win you know, he wants to bury ya, he wants to humiliate ya, he wants to prove to the whole world that you was nothin but some kind of freak the first time out. He said you were a one time lucky bum! Well now I don't wanna get mad in a biblical place like this. But I think you're a hell of a lot more than that kid! 

• ფორუმელი

@Mulan აზრზე არ ვარ

კაი კითხვაა :დ

This guy doesn't just wanna win you know, he wants to bury ya, he wants to humiliate ya, he wants to prove to the whole world that you was nothin but some kind of freak the first time out. He said you were a one time lucky bum! Well now I don't wanna get mad in a biblical place like this. But I think you're a hell of a lot more than that kid! 

5 საათის წინ, ბაყბაყდევი said:

ისხამს კი

წელს დავრგე და თავიდან ანათებდა ისეთი წითელი იყო, ახლა ვეღარ, მზე არ ხვდება და ეტყომა იმიტომ, არადა არ მინდა გადარგვა.

ჩემთან თუ მოისხა, აუცილებლად გავსინჯავ - იუთუბზე ედო ერთს და იჭმებაო და მოვსინჯავდი მეც.

• ფორუმელი

იდეალური ამინდია სამუშაოდ

არ უნდა გავმაზო

სარეველები უნდა გავაცალო ბაღს და ვენახს

მერე დავბარო რომ იქით კვირაში სასუქი შემოვიტანო!

• ფორუმელი

ეს ლიმონი კურკიდან გავახარე

20211114_092810.jpg

ეს კი ვიყიდე და ნახეთ რამდენის მოსხმას ცდილობს

20211114_092943.jpg

• ფორუმელი

დღეს სასუქი უნდა შევიტანო

პროსტა ბუნებრივი ვერ ვიშოვე და ქარხნული რაღაც ალტერნატივებია

აგრო მაღაზიაში უნდა გავიდე ვნახო ერთი რას მირჩევენ