ჩვენი დარგული მცენარეები (ბაღი; ბოსტანი)

ბაყბაყდევი

1 საათის წინ, Mulan said:

) თუ გიყვარს ხილად, მე მაგალითად სულ ვჭამ მაშინ დაკრიფე და სადმე დადე, შენს საძინებელში ლამაზი ყუთებ ხო იყიდება ხის? ჩააწყვე მასში და დადე კუსკუსურად, თალსაც გაგიხარებს ცოცხლად შეგენახება და თან სურნელი გექნება საააოოოცააარი

კაი ახლა  - ეგ რაჭაში მოსულა, ჰაჰაჰა იმერეთშიც მარააა ....:rolf:

• ფორუმელი
Posted (შესწორებული)
10 საათის წინ, ASIA said:

კაი ახლა  - ეგ რაჭაში მოსულა, ჰაჰაჰა იმერეთშიც მარააა ....:rolf:

თბილისში რატო არა?

გააჩნია რა ფორმით გააკეთებ ამას, ლამაზ ყუთში რომელსაც დეკორატიული რაღაცებისთვის იყენებენ თუ კალათში, დაწნულ კალათს დააკვდება...

კომშის სურნელში გაღვიძება მმმ :love:

წეღან მიმოზა დავრგე. პაწუაა მარა სწრაფად იზრდება და იმედია მაქს ორ წელში გამახარებს. მინდა თებერვალში უუუზარმაზარი ყვითელი ხე მქონდეს ხოლმე ეზოში :jump:

Edited by Mulan

• ფორუმელი
Posted (შესწორებული)

ეს ჩემი კიპარისები 2020 წელს

კარგად გაზრდილან რას ვერჩი

IMG_20200303_135440.jpg

Edited by ბაყბაყდევი
This guy doesn't just wanna win you know, he wants to bury ya, he wants to humiliate ya, he wants to prove to the whole world that you was nothin but some kind of freak the first time out. He said you were a one time lucky bum! Well now I don't wanna get mad in a biblical place like this. But I think you're a hell of a lot more than that kid! 

• ფორუმელი

@ბაყბაყდევი ვუააავ

რამე დაუყარე?  რა თუ საიდუმლო არაა? 

საკაიფოდ გაზრდილან მართლაც რომ :fofo:

• ფორუმელი

@Mulan არაფერი ვაფშე

დაჟე სასუქებსაც არ ვუყრი ამათ

ყველაზე ნაკლებ ყურადღებას ვაქცევ

სარწყავი სისტემაც არ მაქ ამათთან გაკეთებული

წვიმიდან რასაც იღებენ ზაფხულში ეგაა

This guy doesn't just wanna win you know, he wants to bury ya, he wants to humiliate ya, he wants to prove to the whole world that you was nothin but some kind of freak the first time out. He said you were a one time lucky bum! Well now I don't wanna get mad in a biblical place like this. But I think you're a hell of a lot more than that kid! 

• ფორუმელი

იმდენი საქმე მაქვს ნაკვეთში გასაკეთებელი

გავზარმაცდი რა

ახალი წლიდან 1 დღე უნდა გამოვყო კვირაში ნაკვეთში სამუშაოდ

მეცოდიენბა რომ ის ერთი დღე შაბათი ან კვირა უეჭველად სამუშაო მაქვს ნაკვეთში