ალბერ კამიუ

• ფორუმელი

სტანდარტული ინფო:

https://ka.wikipedia.org/wiki/ალბერ_კამიუ

ისე,შავი ჭირი დღეს აქტუალურია როგორც არასდროს.

წლების განმავლობაში ,,უცხო" ჩემი ფავორიტი წიგნი იყო. მერე გადამიყვარდა 

სხვა რესურსები

This guy doesn't just wanna win you know, he wants to bury ya, he wants to humiliate ya, he wants to prove to the whole world that you was nothin but some kind of freak the first time out. He said you were a one time lucky bum! Well now I don't wanna get mad in a biblical place like this. But I think you're a hell of a lot more than that kid! 

• ფორუმელი
15 საათის წინ, ბაყბაყდევი said:

შავი ჭირი დღეს აქტუალურია როგორც არასდროს.

:yes:

უნდა გადავიკითხო 

აბა თუ ვიგრძნობ უფრო მძაფრად 

• ფორუმელი
8 საათის წინ, მარიამ said:

უნდა გადავიკითხო 

აბა თუ ვიგრძნობ უფრო მძაფრად 

ბერნარდ რიე არ გვყავს უბრალოდ

დანარჩენი იგივეა 

This guy doesn't just wanna win you know, he wants to bury ya, he wants to humiliate ya, he wants to prove to the whole world that you was nothin but some kind of freak the first time out. He said you were a one time lucky bum! Well now I don't wanna get mad in a biblical place like this. But I think you're a hell of a lot more than that kid! 

• ფორუმელი

დაცემა წავიკითხე 

აქამდე როგორ არ მქონდა წაკითხული

ერთი 5 წლის წინ რომ წამეკითხა, ალბათ, ჩემი საყვარელი წიგნი იქნებოდა

დავწერ მერე ცოტა ვრცლად

• ფორუმელი

ჭკვიანია ტიპი მაგრამ ძალიან გაეხვა საკუთარი მონიჰილისტო bad boy პერსონას თამაშში იმხო.

მაგრამ ბევრ ქულას ვუწერ ნამუშევრებში და ცოტას ვაკლებ ლაით სიყალბეში, ან შეიძლება კომერციულ ალღოში.

• ფორუმელი

20 წლამდე წასაკითხი მწერალია. ახლა ეგ პრობლემატიკა ჩემთვის არც ახალია და არც უცხო. 

ვუაფშე უცხო მეათე კლასში წავიკიტხე და მახსოვს მომეწონა მარა მიშკინის პერსონაჟთან ახლოსაც ვერ მივიდა მაინც მთავარი გმირი, რა ერქვა? აღარ მახსოვს

წლების მერე სადღაც 19-20 წლის ასაკში ფილმმი ვნახე, მარჩელო მასტროიანით მთავარ როლში. არ მომეწონა... ან ასაკი მქონდა უკვე გადავლილი და ეგ იყო...

• ფორუმელი

@Mulan მერსო ერქვა მგონი

• ფორუმელი
5 minutes წინ, ბაყბაყდევი said:

@Mulan მერსო ერქვა მგონი

ხო  მარსოო

და მისი პაპსა დასაწყისი მარა მაშინ მომეწონა

კაი იყო

რაღაც ახალი იყო