Jump to content
×
×
  • Create New...

პარლამენტში შესვლა/არ შესვლის თემა


Recommended Posts

  • ფორუმელი
Posted (შესწორებული)
10 minutes წინ, Instance said:

ეხლაც გაუგებარია რასაც ვწერ?

აბსოლუტურად გაუგებარია. აბსოლუტურზე მეტად გაუგებარია ამ კონტექტსში. მე მაპატიეთ, შეიძლება  ფანტაზია არ მყოფნის :დ

 

10 minutes წინ, Instance said:

ადამიანში გამყავს თავისი ღირსებებით და უფლებებით? - კი.

ეს საერთოდ ეპიკია. ადამიანში გაგვყავს თურმე :დ ტეხავს უკვე სენიორ.

10 minutes წინ, Instance said:

რესურსების წყარო არის თუ არა ეხლანდელ კონფიგურაციაში?

რა რესურსის წყარო? რა კონფიგურაცია?რომელ ახლანდელ, დღევანდელ, გუშინდელ, გუშინწინდელს თუ როდინდელს? ვინ დაადგინა არის თუ არა? კონკრეტული ადამიანის რესურსობის წყაროობა ვოთევარ ზი ... ზეთ მინზ :დ და ადამიანური რესურსი ერთმანეთთან რა კავშირშია? ან რასთან ადარებთ? რომელ კონკრეტულ სიტუაციასთან?

 

უფ, გაიხარეთ რა... მსგავსი რამ თან ამ კონტეტსტში დიდი ხანია არსად არაფერი შემხვედრია :დ

 

 

Edited by Seth
Share on other sites

  • ფორუმელი
Posted (შესწორებული)
43 minutes წინ, Seth said:

ადამიანური რესურსი ერთმანეთთან რა კავშირშია? ან რასთან ადარებთ? რომელ კონკრეტულ სიტუაციასთან?

ანუ ადამიანურ რესურსში სახელმწიფოსთან მიმართებაში ვგულისხმობდით მის საშუალებას დააბევოს თავისი ადამიანური შრომით (როგორც ფიზიკური ისე გონებრივი) რესურსები რომელიც შემდგომში სახელმწიფოს ამა თუ იმ ფორმით გამოადგება.

დაბალი трудопроизводство (ქართულად როგორაა არ ვიცი) ვისაც აქვს ის რესურსების დაგროვებაში ვერ მონაწილეობს რადგან ნამატს (მგონი surplus-ის აღსანიშნავად სწორი სიტყვა გამოვიყენე) ვერ ქმნის თუ მუდმივ დოტაციას საჭიროებს.

მეც ამას ვიძახი რომ თუ სისტემა სქილებით აღჭურვავს ამ ადამიანს მისი შანსი რომ трудопроизводство გაიზრდოს (შანსი, რადგან სიტყვაზე კლეპტოკრატებას აქვთ განათლება, მაგრამ ის რეურსებსებს ჭამენ და არ ქმნის), ანუ ეძლევა შანსი რომ რესურსების წყარო იყოს.

მე ვიძახი რომ ამ ნამატის განკარგვაში მონაწილეობს ვიწრო წრე და არა ფართო მასა ყველა პოსტ საბჭოთა ქვეყანაში

43 minutes წინ, Seth said:

ადამიანში გაგვყავს თურმე :დ ტეხავს უკვე სენიორ.

სენიორ ესეთი ცხადი და არასაკამათო რაღაცის დაწერა რომ დამჭირდა, თქვენი შედეგია და არა ჩემი თქვენ დაიწყეთ ირიბად ჩემთვის დაბრალება რომ გარკვეული ჯგუფს ნაკლებ ღირებულად ვთვლიდი. ანუ სპეციალურად დაიწყეთ ორი ცნების ადამიანური ღირებულების და რესურსის ერთმანეთზე მიბმა.

ადამიანური ღიებულება სხვა რაღაცაა და ადამიანური რესურსი სხვა რაღაცა.

ადამიანი თავისთავადი ღირებულებაა მიუხედავად იმისა თუ რა რესურსს წარმოადგენს.

Edited by Instance
Share on other sites

  • ფორუმელი

 

6 საათის წინ, Eric said:

რა განსხვავებაც არის საბჭოთა კავშირს და რუსეთს შორის იგივე განსხვავებაა დონეებში, რა აზრი მაგას? ))


ერიკ დიდი სხვაობაა.

არასრულწლოვნების სამხედრო სკოლა არის ერთI და ოფიცერთა სკოლა არის მეორე.

არასრულწლოვანთა სკოლიდან შეიძლება გამოვიდეს აბიტურიენტი.

ოფიცერთა სკოლიდან ოფიცერი.

სხვაობა უზარმაზაააარი.

6 საათის წინ, Eric said:

სენიორ, სხვა რას უნდა აპირებდეს ერთი მეზობელი სახელმწიფო მეორე მეზობლის მიმართ თქვენი აზრით?

არასრულწლოვანთა სკოლებიდან ნაკლებად მგნია დაიწყოს ეგ პროექტი. ეგ ტიფლისის სემინარია არაა ეჭვი მაქვს. :D

6 საათის წინ, Instance said:

დიდწილად ეჭვი მაქვს რომ რადგან სსრკ-ს შემდეგ პიონერთა ორგანიზაციები გაუქმდა ამ სიცარიელის დასაბალანსებლად შეიქმნა ე.წ "სამხედრო სასწავლებლები"

რა როლი შეასრულა კადეტთა სკოლამ რომელიც თუ არ ვცდებია ვლაბარში გახლდათ?

6 საათის წინ, Eric said:

სუვოროვის 8 სკოლა არასწრულწლოვანების იყო საბჭოთა კავშირშიც.

ნახიმოვის სკოლაც და + 18 რესპუბლიკური სკოლა ინტერნატიც.

რატომ იღებთ არასერიოზულად?

ერიკ რა როლი შეასრულა რომელიმე მათგანმა სსრკს დაშლაში?

ან გინდაც ტაუმ, ბვოკუმ და ტვოკუმ?

იმ დროს საქართველოს ოფიცრების უმეტესობას ტაუ არ ჰქონდა დამთავრებული.

5 საათის წინ, Eric said:

კი სრულწლოვნებს, მაგრამ ტაუ -ში და სუვოროვში ერთად (მაშინდელ) უფრო ნაკლებს სწავლობდი ვიდრე ეხლა. შენ რა, რუსები )

 თუ ვინმე არტილერიაში რამეს წარმოადგენდა სსრკს დაშლიs შემდეგ სუყველა ტაუს კურსდამთავრებული გახლდათ.

რა ბორისოგლებსკის კადეტთა კორპუსი :D

I killed my master. Why did he then give me a weapon?"

Sometimes, a single knife in the dark can do more than a thousand swords.

შენ ხარ კაცი Victorinox-ი... ©098

Why carry a gun? Because 1911 > 911.

t90a.sarahah.com
Share on other sites

2 საათის წინ, t-90 said:

არასრულწლოვნების სამხედრო სკოლა არის ერთI და ოფიცერთა სკოლა არის მეორე.

არასრულწლოვანთა სკოლიდან შეიძლება გამოვიდეს აბიტურიენტი.

ოფიცერთა სკოლიდან ოფიცერი.

სხვაობა უზარმაზაააარი.

ჩქარობ ტანკო.

მე არ მითქვამს რომ 74 სკოლა შექმნეს მაღალი დონის სამხედროოფიცრების გასაზრდელად.

მე ვთქვი რომ ეს სამხედრო სკოლები შექმნილია მართვის ჯგუფების  გასაზრდელად რომლებსაც გამოიყენებენ დაშლის შემდეგ როგორც ადგილობრივ კადრებს.

ეს 74 სკოლა არაა გათვლილი ნატო შმატო ამერიკა და ჩინეთთან დასაპირისპირებლად. 

 

შენ კიდევ მერამდენე გვერდია მიმტკიცებ რომ მანდედან წესიერი სამხედრო სპეციალისტი არ გამოვა, ნუ ი ხრენ სნიმ თუ არც გამოვა.

2 საათის წინ, t-90 said:

არასრულწლოვანთა სკოლებიდან ნაკლებად მგნია დაიწყოს ეგ პროექტი. ეგ ტიფლისის სემინარია არაა ეჭვი მაქვს

ვაახ

რა პროექტი უნდა დაიწყოს მაგ სკოლებიდან? სადმე რამემსგავსი ვახსენე? )))

2 საათის წინ, t-90 said:

ერიკ რა როლი შეასრულა რომელიმე მათგანმა სსრკს დაშლაში?

ან გინდაც ტაუმ, ბვოკუმ და ტვოკუმ?

ნულოვანი, რა როლი უნდა შეესრულებინა? )))

 

შენ ეხლა როგორ  მოგდის იცი? მსჯელობას იწყებ ბოლოდან.ესეიგი 

თუ წვიმს და ქუჩაში საჭიროა ქოლგა,შენ ამბობ რომ ქოლგას რა როლი აქვს წვიმის მოსვლაში? არც არაფერი 

Share on other sites

  • ფორუმელი
Posted (შესწორებული)
9 საათის წინ, Instance said:

ანუ ადამიანურ რესურსში სახელმწიფოსთან მიმართებაში ვგულისხმობდით მის საშუალებას დააბევოს თავისი ადამიანური შრომით (როგორც ფიზიკური ისე გონებრივი) რესურსები რომელიც შემდგომში სახელმწიფოს ამა თუ იმ ფორმით გამოადგება.

დაბალი трудопроизводство (ქართულად როგორაა არ ვიცი) ვისაც აქვს ის რესურსების დაგროვებაში ვერ მონაწილეობს რადგან ნამატს (მგონი surplus-ის აღსანიშნავად სწორი სიტყვა გამოვიყენე) ვერ ქმნის თუ მუდმივ დოტაციას საჭიროებს.

მეც ამას ვიძახი რომ თუ სისტემა სქილებით აღჭურვავს ამ ადამიანს მისი შანსი რომ трудопроизводство გაიზრდოს (შანსი, რადგან სიტყვაზე კლეპტოკრატებას აქვთ განათლება, მაგრამ ის რეურსებსებს ჭამენ და არ ქმნის), ანუ ეძლევა შანსი რომ რესურსების წყარო იყოს.

მე ვიძახი რომ ამ ნამატის განკარგვაში მონაწილეობს ვიწრო წრე და არა ფართო მასა ყველა პოსტ საბჭოთა ქვეყანაში

სენიორ ესეთი ცხადი და არასაკამათო რაღაცის დაწერა რომ დამჭირდა, თქვენი შედეგია და არა ჩემი თქვენ დაიწყეთ ირიბად ჩემთვის დაბრალება რომ გარკვეული ჯგუფს ნაკლებ ღირებულად ვთვლიდი. ანუ სპეციალურად დაიწყეთ ორი ცნების ადამიანური ღირებულების და რესურსის ერთმანეთზე მიბმა.

ადამიანური ღიებულება სხვა რაღაცაა და ადამიანური რესურსი სხვა რაღაცა.

ადამიანი თავისთავადი ღირებულებაა მიუხედავად იმისა თუ რა რესურსს წარმოადგენს.

და აი რომ ვფიქრობდი რომ რაღაც ახალი ტიპის ღადაობასთან გვქონდა საქმე, თურმე სერიოზულად ყოფილა სამსჯელო :seth:

კარგით. ვიმსჯელოთ სერიოზულად (თუ ეს საერთოდ შესაძლებელია).

1. ვინ მოგახსენათ, ან რომელი თეორია ამტკიცებს იმას რომ ადამიანურ რესურსში იგულისხმება მხოლოდ ის კატეგორია ადამიანებისა რომლებსაც თქვენივე ტერმინი/განმარტება რომ ვიხმაროთ

9 საათის წინ, Instance said:

მის საშუალებას დააბევოს თავისი ადამიანური შრომით (როგორც ფიზიკური ისე გონებრივი) რესურსები რომელიც შემდგომში სახელმწიფოს ამა თუ იმ ფორმით გამოადგება

:rolleyes: ჯერ ეს თავისთავად საოცარი ტერმინ/განმარმტებაა. რას ნიშნავს სახელმწიფოს ამა თუ იმ ფორმით გამოადგება? როდის გამოადგება? მაგალითად ომის დროს ესა თუ ის ოფისის პლანქტონი შეიძლება არ გამოადგეს ქვეყანას (თქვენივე ვერსიით) :დ და გამოდგეს ჩიბათელი ლევანა. მშვიდობიანობის დროს პირიქით :დ

2. რა სისტემა აღჭურავს სქილებით? ავტობოტები ზევით ტყუილად კი არ ვახსენე, რა ეს სისტემა თავისით შეიქმნა და თავისით ოპერირებს, თუ ეს სისტემა ამავე ქვეყნის ადამიანური რესურსის შექმნილია?  რაც შეეხება სქილებს, ვინ ადგენს რა სქილები ჭირდება და რა არ ჭირდება? ისევ ის ადამიანური რესურსი, რომლის წევრი თვითონაც არის, არა?

3. 

9 საათის წინ, Instance said:

თქვენ დაიწყეთ ირიბად ჩემთვის დაბრალება რომ გარკვეული ჯგუფს ნაკლებ ღირებულად ვთვლიდი

აქამდე არ გქონდათ წაკითხულიდან აზრის გამოტანის პრობლემა და შეიცვალა რამე? სადმე რამე ვთქვი ღირებულებაზე. მიგანიშნეთ (არ მინდოდა თავიდანვე რეზკად გადამეგდო თქვენი "რასისტული" თეორია) რომ უბრალოდ სასაცილოა როდესაც ცოცხალი, კონკრეტული ქვეყნის მოქალაქე არ ხვდება თქვენს მიერ განსაზღვრულ ა დ ა მ ი ა ნ უ რ რესურსში :დ ჯერ ერთი თქვენ ან ნებისმიერ სხვას ვინ მოგცათ უფლება რომ ადამიანები დაჰყოთ რაღაც გაუგებარი რესურსის შექმნის კრიტერიუმით. თქვენ თვითონ განეკუთვნებით ადამიანურ რესურს? და თუ კი რა კრიტერიუმით? თუ მე ვიტყვი, რომ ინსტანსს არაფერი ღირებულის შექმნა არ შეუძლია, ნიშნავს ეს რომ თქვენ ადამიანურ რესურსში (ისევ ვოთევარ ზი F აკ ზეთ მინზ ინ ზის ქონთექსთ) არ უნდა ჩაითვალოთ?

ე.ი. რაღაც ოლიმპიადაში რომ ვიღაცამ ბრინჯაოს მედალი მიიღოს ის ყოფილა რესურსი, და ჩიბათელი ლევანა რომელიც შეიძლება წელებზე ფეხს იდგამდეს მთელი ცხოვრება და საკუთარ ბავშვებს შრომის სიყვარულს ასწავლიდეს, ეგ არაფერი. ამას აროგანსიც კი არ ქვია :დ და თქვენ აქ დასცინით ემირატს და უწოდებთ მათი მართვის მეთოდებს დამანგრეველს ქვეყნისთვის. კომიკურია. ზუსტად ამას აკეთებს ემირატი, რომლესაც ჩიბათელი ლევანა არაფერში სჭირდება და საერთოდ მეორეხარისხოვან ადამიანად თვლის.

თურმე მე დამიბრალებია :დ თან.

 

ვერი დისეფოინთიდ მეით, ვერი. 

 

პ.ს. ერთადერთი პატარა შანსია რომ ადამიანური რესურსის ტერმინი გერევათ რაღაც სხვა ჩემთვის (და ასევე სხვისთვისაც) უცნობ ტერმინში.

პ.პ.ს. ლოთი, ნემო ბურჭულაძე და მანანა ძოძუაშვილი იყვნენ თუ არის თქვენეული ვერსიით კარგი :დ ადამიანური რესურსი?

 

 

 

Edited by Seth
Share on other sites

  • ფორუმელი

 თინას ვერ ერეოდა ორი მანდატური და თქვენ მოერიეთ?”, – მიმართა კითხვით შალვა პაპუაშვილს ხატია დეკანოიძემ.

“ზუსტად”, – უპასუხა პაპუაშვილმა.

 

 
Share on other sites

  • ფორუმელი
Posted (შესწორებული)
9 minutes წინ, Moor said:

 თინას ვერ ერეოდა ორი მანდატური და თქვენ მოერიეთ?”, – მიმართა კითხვით შალვა პაპუაშვილს ხატია დეკანოიძემ.

“ზუსტად”, – უპასუხა პაპუაშვილმა.

მშვიდობა თქვენს გამოჩენას, ჩვენ ვიფიქრეთ სადმე პაკისტანის სასჯელაღსრულების სისტემაში ხომ არ იყავით მოხვედრილი :დ

Edited by Seth
Share on other sites

  • ფორუმელი

@Seth პაკისტანში ჩემი კაცი მყავს. ცოტა დროში შევუზღუდე, მარა აქვე ვარ, რამეში თუ დაგჭირდეთ :yeah:

 

 

 
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



შესვლა
 Share

  • Who's Online   157 all people including: 1 წევრი, 1 ანონიმური, 155 ვიზიტორი სრულად ნახვა

    • Chrome(5)
    • t-90
    • YandexBot(3)
    • Googlebot(3)