Jump to content
×
×
  • Create New...

ანუ რა ხდება ეუროპაში ?


Recommended Posts

  • ფორუმელი
2 minutes წინ, Instance said:

ჩვენ თემებს ეცნობიან (იუმორინას ტაში)

გიორგიიი ვაშაააძე

გიაა ხუხაშვილი

ალეეეკო ელისაშვილი

გუბაზ სანიკიძე

დიდი ეჭვი მაქვს ჩემგან დიდს ვერაფერს ისწავლიან სენიორ ინსტანს; პოლიტიკასი ვერ ვერკვევი; მაგრამ მუსეი სეტს; სენიორ ერიკს ; ლორდ იორკს მოუსმინონ კაი რჩევებს მიიღებენ - აგერ ბატონი ტანკი სამხედრო სფეროში კარგად ერკვევა და ასე შემდეგ ... 

ჩამოთვლილებიდან - გიას და გუბაზს სათანადო განათლება და ანალიზის უნარი აქვთ; დანარჩენებზე რა მოგახსენოთ ... 

თქვენ ხომ არ იცნობთ გიორგისა და ალეკოს ? თუ კი - დაგვიხასიათოთ იქნებ ... 

თავდაპირველად იყო სიტყვაი და სიტყვაი იყო ღმრთისა თანა და ღმერთი იყო სიტყვაი იგი ...

Share on other sites

  • ფორუმელი
Posted (შესწორებული)
5 minutes წინ, York Ge said:

ნაცმოს ბრიფინგი უკვე იყო?

ნაცმოს ბრიფინგი კი არა მილორდ; ზელემ და მაიკომ 2 საატის წინ გააკეტეს განცხადება და მადლობა მოიხადეს და პირობა დადეს ყველაფერს ვიღონებთ ეუ-რეკომენდაციების შესასრულებლადო; ჰო და 3 საატია გასული (თუ მეტი არა) და აგი ჩვენი პრემიერი ჯერ არსად სჩანს :)

არც სალომე ... არც არავინ ... აღარც ხავსი აღარც ... ღმერთო ... არ ვიცი არ ვიცი 

სადაა ის ჰერ დოიჩის ცნობილი გიფი :D

Edited by kvipriane

თავდაპირველად იყო სიტყვაი და სიტყვაი იყო ღმრთისა თანა და ღმერთი იყო სიტყვაი იგი ...

Share on other sites

  • ფორუმელი
2 minutes წინ, kvipriane said:

ჩვენი პრემიერი ჯერ არსად სჩანს

პრემიერის პირად მდივანს გულისხმობთ, სენიორ?

პრემიერს სტაფილოს წვნიანის შემდეგ ძილი ჰყვარებია.

Share on other sites

  • ფორუმელი
ონლაინ, Seth said:

ჩვენი ჟანა სადღა დაიკარგა?

გუშინ ბაქოში ქონდა რეისი :)

თავდაპირველად იყო სიტყვაი და სიტყვაი იყო ღმრთისა თანა და ღმერთი იყო სიტყვაი იგი ...

Share on other sites

  • ფორუმელი
Posted (შესწორებული)
5 minutes წინ, kvipriane said:

გუშინ ბაქოში ქონდა რეისი :)

ნუ, ბაქოში თუა მაშინ კარგი.... იქაც ძალიან სერიოზული პრობლემებია დემოკრატიის კუთხით...

Edited by Seth
Share on other sites

  • ფორუმელი

 

Conclusions and recommendations

The Commission therefore recommends to the Council that Georgia should be given the perspective to become a member of the European Union.

The Commission recommends that Georgia be granted candidate status, once the following priorities will have been addressed:

  • address the issue of political polarisation, through ensuring cooperation across political parties in the spirit of the April 19 agreement;
  • guarantee the full functioning of all state institutions, strengthening their independent and effective accountability as well as their democratic oversight functions; further improve the electoral framework, addressing all shortcomings identified by OSCE/ODIHR and the Council of Europe/Venice Commission in these processes.
  • adopt and implement a transparent and effective judicial reform strategy and action plan post-2021 based on a broad, inclusive and cross-party consultation process; ensure a judiciary that is fully and truly independent, accountable, and impartial along the entire judicial institutional chain, also to safeguard the separation of powers; notably ensure the proper functioning and integrity of all judicial and prosecutorial institutions, in particular the Supreme Court and address any shortcomings identified including the nomination of judges at all levels and of the Prosecutor-General; undertake a thorough reform of the High Council of Justice and appoint the High Council’s remaining members. All these measures need to be fully in line with European standards and the recommendations of the Venice Commission.
  • strengthen the independence of its Anti-Corruption Agency bringing together all key anti-corruption functions, in particular, to rigorously address high-level corruption cases; equip the new Special Investigative Service and Personal Data Protection Service with resources commensurate to their mandates and ensure their institutional independence;
  • implement the commitment to “de-oligarchisation” by eliminating the excessive influence of vested interests in economic, political, and public life;
  • strengthen the fight against organised crime based on detailed threat assessments, notably by ensuring rigorous investigations, prosecutions, and a credible track record of prosecutions and convictions; guarantee accountability and oversight of law enforcement agencies.
  • undertake stronger efforts to guarantee a free, professional, pluralistic and independent media environment, notably by ensuring that criminal procedures brought against media owners fulfil the highest legal standards, and by launching impartial, effective and timely investigations in cases of threats against safety of journalists and other media professionals;
  • move swiftly to strengthen the protection of human rights of vulnerable groups, including by bringing perpetrators and instigators of violence to justice more effectively;
  • notably, consolidate efforts to enhance gender equality and fight violence against women;
  • ensure the involvement of civil society in decision-making processes at all levels;
  • adopt legislation so that Georgian courts proactively take into account European Court of Human Rights judgments in their deliberations;
  • ensure that an independent person is given preference in the process of nominating a new Public Defender (Ombudsperson) and that this process is conducted in a transparent manner; ensure the Office’s effective institutional independence.

The Commission will monitor Georgia’s progress to address these priorities and report on them by the end of 2022.

 

 

ქვემოთ მოცემულია მოხსენებითი ბარათის ჩვენეული თარგმანი (ხაზგასმები ევროკომისიისაა):

დასკვნები და რეკომენდაციები

„მაშასადამე, კომისია რეკომენდაციას აძლევს საბჭოს, საქართველოს მიეცეს პერსპექტივა გახდეს ევროკავშირის წევრი.

კომისიის რეკომენდაციაა, საქართველოს მიენიჭოს კანდიდატის სტატუსი, მას შემდეგ, რაც იგი დააკმაყოფილებს ქვემოთ ჩამოთვლილ პრიორიტეტულ საკითხებს:

 
  • 19 აპრილის შეთანხმების სულისკვეთებით გადაჭრას პოლიტიკური პოლარიზაციის საკითხი პოლიტიკურ პარტიებს შორის თანამშრომლობის გზით;
  •  უზრუნველყოს ყველა სახელმწიფო ინსტიტუტის სრულყოფილი მუშაობა, გააძლიეროს მათი დამოუკიდებლობა და ეფექტიანი ანგარიშვალდებულება, ასევე მათი დემოკრატიული ზედამხედველობის ფუნქციები; კიდევ უფრო გააუმჯობესოს საარჩევნო საკანონმდებლო ჩარჩო, აღმოფხვრას ყველა ხარვეზი, რომელიც ამ პროცესების დროს ეუთო/ოდირისა და ევროპის საბჭომ/ვენეციის კომისიამ გამოავლინა;
  • მიიღოს და განახორციელოს მართლმსაჯულების რეფორმის გამჭვირვალე და ეფექტიანი სტრატეგია და სამოქმედო გეგმა 2021 წლის შემდგომი პერიოდისათვის, რომელიც დაეფუძნება ფართო, ინკლუზიურ და პარტიათა შორის წარმართულ საკონსულტაციო პროცესს; უზრუნველყოს, რომ მართლმსაჯულების მთელი ჯაჭვი იყოს სრულებით, ჭეშმარიტად დამოუკიდებელი, ანგარიშვალდებული და მიუკერძოებელი, ასევე დაიცვას შტოებს შორის ძალაუფლების განაწილება; სახელდობრ, უზრუნველყოს ყველა სასამართლო და საგამოძიებო ინსტიტუტის ჯეროვანი ფუნქციონირება და კეთილსინდისიერება, განსაკუთრებით უზენაესი სასამართლოსი და გადაჭრას ყველა პრობლემა, რომელიც გამოვლინდა მოსამართლეთა ნომინირების ყველა დონეზე, ასევე გენერალური პროკურორის შემთხვევაში; გაატაროს იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს ჯეროვანი რეფორმა და დანიშნოს უმაღლესი საბჭოს დანარჩენი წევრები. ყველა ეს ზომა უნდა გატარდეს ევროპული სტანდარტებისა და ვენეციის კომისიის რეკომენდაციების სრული დაცვით;
  • გააძლიეროს ანტი-კორუფციული სააგენტოს დამოუკიდებლობა, რომელიც თავს მოუყრის ყველა საკვანძო ანტი-კორუფციულ ფუნქციას; განსაკუთრებით კი, საგულდაგულოდ გადაჭრას მაღალი დონის კორუფციის შემთხვევები; აღჭურვოს ახლადდაარსებული სპეციალური საგამოძიებო სამსახური და პერსონალურ მონაცემთა დაცვის სააგენტო იმ რესურსებით, რომლებიც მათ მანდატს შეესაბამება და უზრუნველყოს მათი ინსტიტუციური დამოუკიდებლობა;
  • „დეოლიგარქიზაციის“ [პირობისადმი] ერთგულება, [რაც უნდა მიღწეული იქნას] ეკონომიკურ, პოლიტიკურ და საზოგადოებრივ ცხოვრებაში კერძო ინტერესების გავლენის გადაჭარბებული გავლენის აღმოფხვრით;
  • ორგანიზებული დანაშაულის წინააღმდეგ ბრძოლის გაძლიერება, რაც უნდა დაეფუძნოს საფრთხის დეტალურ შეფასებებს, კერძოდ, საგულდაგულო გამოძიებების, სისხლისსამართლებრივი დევნისა და მსჯავრდების სანდო გამოცდილების უზრუნველყოფის გზით; სამართალდამცველი უწყებების ანგარიშვალდებულება და ზედამხედველობა უნდა იყოს გარანტირებული;
  • უფრო ძლიერი ძალისხმევა უნდა იყოს მიმართული თავისუფალი, პროფესიული, პლურალისტური და დამოუკიდებელი მედიაგარემოს უზრუნველსაყოფად, განსაკუთრებით იმისათვის, რომ მედიის მფლობელთა წინააღმდეგ მიმართული სისხლის სამართლებრივი პროცედურები აკმაყოფილებდეს უმაღლეს იურიდიულ სტანდარტებს, და ჩატარდეს მიუკერძოებელი, ეფექტიანი და დროული გამოძიებები ჟურნალისტებისა და მედიის სხვა მუშაკთა უსაფრთხოების წინააღმდეგ მიმართული მუქარების შემთხვევებზე;
  • მყისიერად გაძლიერდეს მოწყვლადი ჯგუფების ადამიანის უფლებათა დაცვა, მათ შორის, ძალადობის შემოქმედთა და მოთავეთა მართლმსაჯულებისადმი უფრო შედეგიანად წარდგომის გზით;
  • გაძლიერდეს ძალისხმევა გენდერული თანასწორობის ზრდისთვის და ქალთა წინააღმდეგ მიმართული ძალადობის წინააღმდეგ;
  • უზრუნველყოფილი იქნას სამოქალაქო საზოგადოების ჩართულობა გადაწყვეტილების მიღების ყველა დონეზე;
  • მიღებული იქნეს კანონი, რომლის თანახმადაც ქართული სასამართლოები პროაქტიულად გაითვალისწინებენ ადამიანის უფლებათა ევროპული სასამართლოს განაჩენებს თავიანთ გადაწყვეტილებებში;
  • უზრუნველყოფილი იქნეს, რომ სახალხო დამცველის ნომინირების პროცესში უპირატესობა მიენიჭება დამოუკიდებელ პიროვნებას და რომ პროცესი წარიმართება გამჭვირვალედ; დაცული უნდა იყოს აპარატის ეფექტიანი ინსტიტუციური დამოუკიდებლობა.

კომისია შეამოწმებს საქართველოს პროგრესს ამ პრიორიტეტების მოგვარების გზაზე და მათზე შეფასებას 2022 წლის ბოლოს გამოაქვეყნებს.

გაწევრების პროცესი ეფუძნება გაწერილ კრიტერიუმებსა და პირობებს. აღნიშნული შესაძლებლობას აძლევს ნებისმიერ ამ პროცესში მყოფ ქვეყანას მიაღწიოს წინსვლას საკუთარი დამსახურების საფუძველზე; მაგრამ ეს ასევე ნიშნავს, რომ პირობების შეუსრულებლობა ევროკავშირისკენ მიმავალ გზაზე უკანდახევის ტოლფასი იქნება.

გასათვალისწინებელია, რომ საბოლოო გადაწყვეტილებას საქართველოსთვის კანდიდატის სტატუსის მინიჭება-არმინიჭების საკითხზე საბჭო 23-24 ივნისს მიიღებს.

 

 
Share on other sites

  • ფორუმელი
9 minutes წინ, Moor said:
  • უზრუნველყოს ყველა სახელმწიფო ინსტიტუტის სრულყოფილი მუშაობა, გააძლიეროს მათი დამოუკიდებლობა და ეფექტიანი ანგარიშვალდებულება, ასევე მათი დემოკრატიული ზედამხედველობის ფუნქციები; კიდევ უფრო გააუმჯობესოს საარჩევნო საკანონმდებლო ჩარჩო, აღმოფხვრას ყველა ხარვეზი, რომელიც ამ პროცესების დროს ეუთო/ოდირისა და ევროპის საბჭომ/ვენეციის კომისიამ გამოავლინა;
  • მიიღოს და განახორციელოს მართლმსაჯულების რეფორმის გამჭვირვალე და ეფექტიანი სტრატეგია და სამოქმედო გეგმა 2021 წლის შემდგომი პერიოდისათვის, რომელიც დაეფუძნება ფართო, ინკლუზიურ და პარტიათა შორის წარმართულ საკონსულტაციო პროცესს; უზრუნველყოს, რომ მართლმსაჯულების მთელი ჯაჭვი იყოს სრულებით, ჭეშმარიტად დამოუკიდებელი, ანგარიშვალდებული და მიუკერძოებელი, ასევე დაიცვას შტოებს შორის ძალაუფლების განაწილება; სახელდობრ, უზრუნველყოს ყველა სასამართლო და საგამოძიებო ინსტიტუტის ჯეროვანი ფუნქციონირება და კეთილსინდისიერება, განსაკუთრებით უზენაესი სასამართლოსი და გადაჭრას ყველა პრობლემა, რომელიც გამოვლინდა მოსამართლეთა ნომინირების ყველა დონეზე, ასევე გენერალური პროკურორის შემთხვევაში; გაატაროს იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს ჯეროვანი რეფორმა და დანიშნოს უმაღლესი საბჭოს დანარჩენი წევრები. ყველა ეს ზომა უნდა გატარდეს ევროპული სტანდარტებისა და ვენეციის კომისიის რეკომენდაციების სრული დაცვით;
  • გააძლიეროს ანტი-კორუფციული სააგენტოს დამოუკიდებლობა, რომელიც თავს მოუყრის ყველა საკვანძო ანტი-კორუფციულ ფუნქციას; განსაკუთრებით კი, საგულდაგულოდ გადაჭრას მაღალი დონის კორუფციის შემთხვევები; აღჭურვოს ახლადდაარსებული სპეციალური საგამოძიებო სამსახური და პერსონალურ მონაცემთა დაცვის სააგენტო იმ რესურსებით, რომლებიც მათ მანდატს შეესაბამება და უზრუნველყოს მათი ინსტიტუციური დამოუკიდებლობა;

სენიორ მურ თქვენის აზრით ზემოთმოყვანილ პირველ სამ პუნქტის შესრულებას რა დრო დასჭირდება ???

თავდაპირველად იყო სიტყვაი და სიტყვაი იყო ღმრთისა თანა და ღმერთი იყო სიტყვაი იგი ...

Share on other sites

ვიზიტორი
თემა დაიხურა!
 Share

  • Who's Online   139 all people including: 0 წევრი, 0 ანონიმური, 139 ვიზიტორი სრულად ნახვა

    • Chrome(17)
    • Googlebot(4)