Jimmy Posted 13 ივლისი, 2021 Author Posted 13 ივლისი, 2021 ონლაინ, Seth said: მოდელირებული სიტუაცია გავაკეთოთ და წარმოვიდგინოთ, კეთილი სენიორ, ეხლავე დავლაგდები და მოგართმევთ, ესე პატარა ციტეტებით აზრს ვერ გადმოვცემ სრულყოფილად. 1 minute წინ, Seth said: ეჩმიაძინს რომ მარტო სევანი აქვს და იერუსალიმი რომ ზღვასთან ვერ კავშირდება, ამას როგორ ახსნის პატივცემული? :დ ესენი ქიტესებისთვისააა სენიორ. ფორ დამმის არა და დლია ჩაინიკოვ Share on other sites More sharing options...
ფორუმელი Seth Posted 13 ივლისი, 2021 Posted 13 ივლისი, 2021 9 minutes წინ, Instance said: მაშინ სხვა რამეს დავარქმევდით და არა ემირატს. ნეგატიური ეპითეტების მეტი რა არსებობს რას.დაარქმევ რა მნიშვნელობა აქვს? გინდა ემირატი დაარქვი და გინდა სიონისტ ბრძენთა კამანდა :დ აზრი არ იცვლება. 11 minutes წინ, Instance said: ისევ ვეცდები კითხვა დაგისვათ ემირატს ემირატს როცა ეძახით რა შინაარს დებთ ამ სიტყვაში თქვენ თქვენ რაც დაწერეთ ზევით იმასთან პრობლემა არ მაქვს, გარდა "განეროვნულობისა" 10 minutes წინ, Eric said: გაიძვერა სოსო არ ეძახდა თავს ქართველს და საქართველოს. ემირატი ეძახის, ამაშია განსხვავება სენიორ. და? ამ კონკრეტულ შემთხვევაში ეს რას ცვლის? აქ ლაპარაკია ხელისუფლების მიერ ტერიტორიის გასხვისებაზე. 7 minutes წინ, Eric said: ვერ დაგეთანხმებით. რომელი არ არის ასე? Share on other sites More sharing options...
ფორუმელი Instance Posted 13 ივლისი, 2021 Posted 13 ივლისი, 2021 (შესწორებული) 6 minutes წინ, Seth said: ეჩმიაძინს რომ მარტო სევანი აქვს და იერუსალიმი რომ ზღვასთან ვერ კავშირდება, ამას როგორ ახსნის პატივცემული? :დ ეჩმიაძინი და იერუსალიმი (ხოლო აქ თბილისი) ეს უნდა იყოს როგორც საკრალული ღირებულება, ანუ ცენტრი რომლის ძლიერებაზეც უნდა ფიქრობდნენ დანარჩენები, და ამ ცენტრის ძლიერებაზე ზრუნვა იყოს მათი იდენტობა ზღვაზე გასასვლელი კი ამ სიძლიერის მისაღწევი ინსტრუმენტია - ანუ ის რაც ამ თბილისის გამაძლიერებელ სისტემას მდგრადობისთვის სჭირდება. თანმიმდევრულია ამ ნაწილში ავტორი Edited 13 ივლისი, 2021 by Instance Share on other sites More sharing options...
ფორუმელი Instance Posted 13 ივლისი, 2021 Posted 13 ივლისი, 2021 @Seth არა ასე არ გამოვა ტერმინს, ხომ ვარჩევთ იმის მიხედვით რომ ამა თუ იმ მოვლენის თვისება კარგად აღწეროს, ხომ ასეა? მეც ამას გეკითხებით როცა ემირატს ეძახით და არა სიონისტ ბრძენთა კავშირს რაღაც შინაარს ხომ დებთ ამ სიტყვაში? და რა შინაარსი დევს? Share on other sites More sharing options...
ფორუმელი Chigurh Posted 13 ივლისი, 2021 Posted 13 ივლისი, 2021 ემირატის ბუნების ნაწილია ე.წ. შიდა კოლონიზაცია. ერთია როცა კოლონიზატორი მოდის, ადგილობრივ ხელისუფლებას თავებს აცლის მხრებიდან და კოლონიზატორულ მთავრობას ქმნისმ და მეორეა როდესაც ადგილობრივი ელიტა აწარმოებს კოლონიზაციას. პირველის მაგალითი ესპეანეთი (როგორც კოლონიზატორი), მეორეს მაგალითი-რუსეთი. და ჩვენც. მიზანი ორივეს ერთი აქვს, პირველს- რეგიონის რესურსების გაზიდვა იმპერიის ცენტრში, მეორეს -- რეგიონის რესურსების გაზიდვა ცენტრში)) მაგალითისთვის შევხედოთ ჭიათურას, ის დღეს ჰგავს ომის შემდგომ დრეზდენს. იქაურ მუშებს მინიმალურ ხელფასზე ამუშავებენ, გაიფიცებიან თუ არა ეგრევე პრესი იწყება ცალკე მGავრობისგან, ცალკე კრიმინალისგან )) ეგრეა ტყიბულიც, მეშახტეები ჯოჯოხეთში ცხოვრობენ, პირდაპირი და გადატანითი მნიშვნელობით. ეს იმდენად კოლონიზატორის ბუნებაა, იმდენად მათი ხელწერაა, რომ შენიღბვაც არ ხერხდება)) ნუ ეს ძალიან აშკარა მაგალითებია, თორემ რეგიონებში სიტუაციის მოკვლა და ინტელექტუალური რესურსის გამოზიდვა თბილისში, როგორც მსახურების კადრების შევსება, ესეც ეგ მომენტია :)) ჰოდა კოლონიზატორის ბუნებაა, როდესაც ბოლომდე გამოიწოვევა რესურსები რეგიონებიდან და ბოლომდე მოკვდება სიტუაცია, ადგება, აიბარგება და წავა სადმე თბილ ქვეყანაში )) ის ტერიტორიები მერე ჭირსაც წაუღია, ტერიტორია კოლონიზატორისთვი არსებობს იქამდე, სადამდეც მისთვის სარგებლობის მოტანა შეუძლია)) Share on other sites More sharing options...
ფორუმელი Seth Posted 13 ივლისი, 2021 Posted 13 ივლისი, 2021 ონლაინ, Instance said: თანმიმდევრულია ამ ნაწილში ავტორი რა, რა და თანმიმდევრულობას ნამდვილად ვერ დავაბრალებთ ავტორს. სომხეთზე არასწორია ან იტყუება, იერუსალიმზე არასწორია და ან იტყუება, საკრალურობაზე ორივე შემთხვევაში არასწორია ან იტყუება. ამაზე მემგონი ორი აზრი აღარ არსებობს. ჰოდა ამ ზევითაღნიშნულში ნამდვილად თანამიმდევრული... ამ ტყუილებს რომ თავი დავანებოთ ფა გავუტაროთ - თბილისის საკრალურობა რა ნაწილში დაინახა ავტორმა ვინმეს მხრიდან გამოხატული? ვანო ლოცულობდა ქართლის დედის ფეხებთან და არ ვიცი? :დ თუ იმას დავუშვებთ რომ იდეას გვაწვდის თბილისი საკრალური გავხადოთო :დ მაშინ ბარემ პირდაპირ ვერა-ვაკე გავხადოთ გლდანი რაღად გვინდა? :დ Share on other sites More sharing options...
Jimmy Posted 13 ივლისი, 2021 Author Posted 13 ივლისი, 2021 2 minutes წინ, Seth said: რა, რა და თანმიმდევრულობას ნამდვილად ვერ დავაბრალებთ ავტორს. სენიორ რატომ ვერ შეიქმნა იტალიური პოლისებიდან ცენტრალური ხელისუფლება? ან რატომ შეიქმნა გერმანია ასე გვიან? ხოლო საფრანგეთი ადრე? რატომ შეიქმნა საქართველოს სამეფო? რა პრინციპები უდევს საფუძვლად ე.წ ცენტრალურ ხელისუფლებას? Share on other sites More sharing options...
ფორუმელი Instance Posted 13 ივლისი, 2021 Posted 13 ივლისი, 2021 (შესწორებული) 6 minutes წინ, Seth said: რა, რა და თანმიმდევრულობას ნამდვილად ვერ დავაბრალებთ ავტორს. მე არ მითხვამს ზოგადად თანმიმდევრულია მეთქი. ზღვის გასასვლელის ნაწილშია თანმიმდევრული - ეს ვთქვი. 6 minutes წინ, Seth said: თუ იმას დავუშვებთ რომ იდეას გვაწვდის თბილისი საკრალური გავხადოთო :დ დავუშვათ რატომ ღიად ამბობს გავხადოთო მაგრამ არსებობს მეორე, ჩვენთვის ჯერ-ჯერობით არათვისებრივი პარადიგმა. ანუ განსხვავებული («ურბანო-ცენტრისტული») ეროვნულ - სახელმწიფოებრივი კონცეფცია, რომლის შესანიშნავი ნიმუშია თანამედროვე ისრაელი. უცნობი ანუ ჯერ არ მოქმედებს ჩვენთან თბილისის საკრალულობის პარადიგმა ჩვენი ღრმა რწმენით, საქართველოს ერთადერთი ხსნა (თუ საერთოდ შესაძლებელია) სწორედ ურბანო - ცენტრისტული სახელმწიფოებრივი კონცეფციაა, რომელშიც «ტრანსცედენტალური შემკრები საწყისის» ფუნქციას «ქართული იერუსალიმი» - ჩვენი დედაქალაქი, თბილისი შეასრულებს. ანუ აწი (მომავალში) შეასრულებს 6 minutes წინ, Seth said: მაშინ ბარემ პირდაპირ ვერა-ვაკე გავხადოთ გლდანი რაღად გვინდა? :დ ეს რა აუცილებლობას წარმოადგენს? Edited 13 ივლისი, 2021 by Instance Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts