მირჩიეთ სერიალი

Mulan

• ფორუმელი
3 minutes წინ, ფორთოხალი said:

ვინმესთან ერთად შეგიძლია რამის ყურება? ისე გემრიელად ვერასდროს ვუყურებ, სხვასთან ერთად თუ ვარ

კი და ძალიან მომწონს ეგ პროცესი, ოღონდ შენი გემოვნების ადამიანი უნდა გეჯდეს გვერდით. მე და ჩემ დაქალს იდენტური კინოგემმოვნება გვაქვს მასთან ერთად ფილმის ყურება მთელი სიამოვნებაა :fofo:

კაციც ეგეთი უნდა აარჩიო კინოგემოვნებაში ემთხვეოდეთ, მე არ მიმართლებდა ამ თვალსაზრისით :givi: იმიტომ რომ ფილმის ყურება ჩვენი დღის განუყოფელი ნაწილია და მან თრეშს უყუროს და შენ აპროტესტო ნიშნავს რომ ყოველდღიურად დიდი დისკომფორტი გელით  ამიტომ არც ისე ხელწამოსაკრავი თემაა როცა კაცთან კინოგემოვნებაში აცდენა გაქვს... 

• ფორუმელი

DEEP STATE (2017) 

2 სეზონია ჯერ გამოსული 

კარგი იყო, მომეწონა

თავდაპირველად იყო სიტყვაი და სიტყვაი იყო ღმრთისა თანა და ღმერთი იყო სიტყვაი იგი ...

• ფორუმელი

რამე კაი მირჩიეთ რა

ბნელი სერი

პატარა ქალაქში რომ ხდება მოქმედება

This guy doesn't just wanna win you know, he wants to bury ya, he wants to humiliate ya, he wants to prove to the whole world that you was nothin but some kind of freak the first time out. He said you were a one time lucky bum! Well now I don't wanna get mad in a biblical place like this. But I think you're a hell of a lot more than that kid! 

• ფორუმელი

rame mirchiet

xalxi ar xarT??

This guy doesn't just wanna win you know, he wants to bury ya, he wants to humiliate ya, he wants to prove to the whole world that you was nothin but some kind of freak the first time out. He said you were a one time lucky bum! Well now I don't wanna get mad in a biblical place like this. But I think you're a hell of a lot more than that kid! 

• ფორუმელი
28 minutes წინ, ბაყბაყდევი said:

rame mirchiet

xalxi ar xarT??

mary kills people

საკაიფო ვიდზე მყოფი ქალია :boli:

Aerodynamically, the bumble bee shouldn't be able to fly, but the bumble bee doesn't know it so it goes on flying anyway.

• ფორუმელი

@Pepper Potts მარტო ქალის გამო უნდა ვუყუროთ? :lool:

ბოლო 2-3 წელში რამე ნორმალური გამოვიდა? ახალი არაფერი მინახავს

• ფორუმელი
1 minute წინ, Moor said:

მარტო ქალის გამო უნდა ვუყუროთ? :lool:

ჯერ არც გიყურიათ, თქვენმა მზემ :lol: სერიალსაც არაუშავს, ცუდი არაა

Aerodynamically, the bumble bee shouldn't be able to fly, but the bumble bee doesn't know it so it goes on flying anyway.

• ფორუმელი

ქალის გამო სერიალი არ მიყურებია არასდროს

არც კაცის გამო

:დ