ფასდაკლებების შესახებ ინფორმაცია

• ფორუმელი

მგონი საჭირო თემაა.

სადმე კაი ფასდაკლებები თუ იქნება, დავწეროთ აქ

This guy doesn't just wanna win you know, he wants to bury ya, he wants to humiliate ya, he wants to prove to the whole world that you was nothin but some kind of freak the first time out. He said you were a one time lucky bum! Well now I don't wanna get mad in a biblical place like this. But I think you're a hell of a lot more than that kid! 

• ფორუმელი
This guy doesn't just wanna win you know, he wants to bury ya, he wants to humiliate ya, he wants to prove to the whole world that you was nothin but some kind of freak the first time out. He said you were a one time lucky bum! Well now I don't wanna get mad in a biblical place like this. But I think you're a hell of a lot more than that kid! 

• ფორუმელი

• ფორუმელი

ბრაცი ასე შორიდან და გადახაზულ ფასთან შედარებით რთულია სიტუაციის მოზომვა.

ზოგი მაღაზია სულ ფასდაკლებებზე დგას და როცა არ არის ფასდაკლება ეგ არის გასაკვირი.

ხოდა მაგისთვის არის ეს საიტი slickdeals.net, სადაც ფასდაკლების ენთუზიასტები დებენ ნაპოვნ ფასდაკლებებს და სხვები "აპლიუსებენ", თან განხილვაც არის ხოლმე იქვე ა ლა ფორუმის ფორმატში.

• ფორუმელი

მერვე და მეცხრე ვიქტორინის გამარჯვებული :bravo:

• ფორუმელი
On 12/15/2020 at 8:59 AM, ბაყბაყდევი said:

სადმე კაი ფასდაკლებები თუ იქნება, დავწეროთ აქ

მთავარია, იაფი იყოს? იქნებ არ გჭირდება?

One man’s toxic sludge is another man’s potpourri

• ფორუმელი
10 საათის წინ, საწყალი ოსვალდო რიოსი said:

ეს მართლა მაგარი ფასდაკლებაა

შექმენი ექაუნთი ან გაიარე ავტორიზაცია

დასაპოსტად რეგისტრაცია ან ავტორიზაციაა საჭირო