ფორუმელი Seth Posted 18 დეკემბერი, 2020 Posted 18 დეკემბერი, 2020 1 minute წინ, t-90 said: ნუ არ ვიცი ეხა მოლები რომლებიც ბასრას აკონტროლებენ და ჭაბურღილებსაც თუ მაგათ უგზავნიან ფულს მაშIნ რავი აბა. რა მოლები... დღეის მდგომარეობით ერაყის ნავთობის გაყიდვიდან ყველაზე დიდი წილი მიდის დასვლურ კომპანიებში. თუმცა, დიდი ალბათობით ასე არ იქნება უკვე 21-22-ში. გამოდიან პატივცემულები მაქედან. რატომ? ეთ ჰენდ მიზეზი არის ნავთობის დაბალი ფასი. ძირითადი მიზეზი - ახალი მწვანე რელიგია. ამაზე ვისაუბრეთ რამდენიმე დღის წინ. თუ გადახედავთ (ვისაც სიღრმისეულად აინტერესებს) ბლუმბერგის რეპორტებს (მაგალითად) უფასოდაა ინტერნეტში, გამოჩნდება რომ ფოლისი უკვე შეცვალეს ოფიციალურად, შესაბამისად იცვლება ოილ მეიჯორების მოდუს ოპერანდი და რაც მნიშვნელოვანია სამომავლო ინვესტიციების მიმართულებაც. პ.ს. 150 წელი გავიდა, წამოეწივნენ დასავლეთს ვიღაც-ვიღაცეები ჰოდა მოდის ახალი ჩელენჯი :დ დააბრუნებს ველურებს ოპიუმის ომების დროში. უბრალოდ წარმოიდგენეთ ჩინეთის ეკონომიკის გადაწყობა ნავთობიდან განახლებად ენერგიაზე (ლოთებზე ხომ საერთოდ აღარაა ლაპარაკი, ალბათ ბენზოკალონკიდან ერთ დიდ საწყობად გადააქცევენ :დ) და ამავდროულად მისი ასეთ კონკურენტუნარიანად დარჩენა Share on other sites More sharing options...
ფორუმელი Deutschland Posted 18 დეკემბერი, 2020 Posted 18 დეკემბერი, 2020 @Seth კომპანია Toyota Motor-ის დირექტორის აკიო ტოიოდას განცახდებით ელექტრომობილების ირგვლივ არსებული აჟიოტაჟი გადამეტებულია. მან აღნიშნულის შესახებ იაპონიის ავტომწარმოებელთა ყრილობაზე სიტყვით გამოსვლისას განაცხადა.ტოიოდას თქმით ელექტრომობილების მომხრეები არ ითვალისწინებენ იმ ემისიებს რომლებიც წარმოიქმნება საჭირო ელექტროენერგიის გენერაციის დროს, ასევე ხარჯებზე რომელიც დაკავშირებულია ქვეყნების გადასვლასთან ელექტრომობილებზე.მისი განცახდებით იმ შემთვევაში თუ იაპონია სრულად გადავიდოდა ელექტრომობილებზე ქვეყნა ელექტროენერგიის გარეშე დარჩებოდა. მისივე თქმით იაპონიის ინფრასტრუქტურის ელექტრომობილებზე სრულად მორგებისთვის, ქვეყანას დასჭირდება 135-358 მილიარდი დოლარი.„როცა ქვეყნების ხელისუფალნი გამოდიან და აცახდებენ, რომ სრულიად უარი უნდა თქვან შიგაწვისძრავიან ავტომობილებზე, იციან კი მათ რაზეა საერთოდ საუბარი. ბენზინზე დაჩქარებული უარი ამ ბიზნესის კრახს გამოიწვევს, შედეგად კი მილიონობით სამუშაო ადგილის დაკრგვას. ისეთ ქვეყანაში სადაც ელექტროენერგიის ნაწილი მიიღება ნახშირის და გაზის წვისგან, ელექტრომობილებზე გადასვლა გარემოს ევრ დაეხმარება. რამდენად მეტ ელექტრომობილს ვაწარმოებთ ჩვენ იმდენად დამძიმდება ემისიების კუთხით სიტუაცია“ -განაცხადა მან. ის ასევე ფიქრობს რომ ელექტრომობილი ვერ იქნება ხელმისაწვდომი ქვეყანაში მცხოვრები საშუალო ფენისთვის, ზოგადად კი ეს ბაზარი უნდა გაიზარდოს „მწვანე“ ტექნოლოგიების განვითარების პარალელურად.ცნობისთვის დეკემბრის დასაწყისში გავრცელდა ინფორმაცია, რომ იაპონიის ხელისუფელბა გეგმავს 2035 წლიდან აკრძალოს ბენზინისა და დიზელისძრავიანი ავტომობილების გაყიდვები, ჰიბრიდების შენარჩუნების შესაძლებლობით, თუცმა ამის შესახებ ოფიციალურად ჯერ არ გამოცხადებულა.Toyota ლიდერია ჰიბრიდული ავტომობილების წარმოებაში, თუმცა არ აწარმოებს ელექტრომობილებს, სამაგიეროდ ინტენსიურად მუშაობს წყალაბდზე მომუშავე ავტომობილების ტექნოლოგიაზე. მგონი ტანკი წერდა, რომ ასე ერთბაშად თუნდაც 5-10 წელიწადში სრული ელექტრო ფიკაცია გამორიცხულიაო და მეც ვეთანხმები, საიდან მოგვაქვს ამხელა ელექტროენერგია, თუ გაზზე, ბენზინზე, ატომურ ენერგიაზე უარს ვამბობთ ? Share on other sites More sharing options...
ფორუმელი Seth Posted 18 დეკემბერი, 2020 Posted 18 დეკემბერი, 2020 (შესწორებული) @Deutschland ტოიტას მაგალითი ძალიან სახასიათო მაგალითია ამ რელიგიის მონოპოლიზაციის და იმგვარად წარმართთვისთვის როგორც ჭირდებათ ცივილიზებულებს. ე.წ. ქლუ მაგ ტექსტშივეა 13 minutes წინ, Deutschland said: სამაგიეროდ ინტენსიურად მუშაობს წყალაბდზე მომუშავე ავტომობილების ტექნოლოგიაზე. წყალბადის იდეა ტოიოტას ჰქონდა, სანამ ამ თემაზე ვინმე დაიწყებდა ლაპარაკს :დ მაგრამ სადაა ეხლა მაგ. ელექტროქარების წარმოება და სად წყალბადის? არ დარდება ხომ? 13 minutes წინ, Deutschland said: რომ ასე ერთბაშად რატომ გგონიათ რომ ერთბაშად ხდება რამე? ჯერ იწყება ოილით (გაზი/ატომური რჩება) ანუ 2030-2050 ოილია ჯერ (თან 1-ლი ეტაპი ავტომანქანები და მე-2 თვითმფრინავები) + ინვესტიციები განახლებადში (ინვესტიციები მარტო საწარმოო საშუალებებს არ გულისხმობს, უფრო მნიშვნელოვანია R&D). მაგ დედლაინზე რომ გავლენ, შემდეგ დადგება მეორე ეტაპი რა გამოცვალონ გაზი თუ ატომური. ეჭვი მაქვს უკვე დღეს იციან ეს, მაგრამ აბა ჩვენ ხომ არ გვეტყვიან? :დ Edited 18 დეკემბერი, 2020 by Seth Share on other sites More sharing options...
ფორუმელი York Ge Posted 18 დეკემბერი, 2020 Posted 18 დეკემბერი, 2020 @t-90 1 საათის წინ, t-90 said: რანაირად? თანამედროვე თურქეთი იუგურთას ნუმიდიას წააგავს. Share on other sites More sharing options...
ფორუმელი Deutschland Posted 18 დეკემბერი, 2020 Posted 18 დეკემბერი, 2020 @Seth წყალბადზე უფრო აზიელები მუშაობენ(კორეა, იაპონია) ჰიუნდაი, ტოიოტაჰონდა. ევროპელების ინტერესში არაა ეგ. 1 საათის წინ, Seth said: რატომ გგონიათ რომ ერთბაშად ხდება რამე? ჯერ იწყება ოილით (გაზი/ატომური რჩება) ანუ 2030-2050 ოილია ჯერ (თან 1-ლი ეტაპი ავტომანქანები და მე-2 თვითმფრინავები) + ინვესტიციები განახლებადში (ინვესტიციები მარტო საწარმოო საშუალებებს არ გულისხმობს, უფრო მნიშვნელოვანია R&D). მაგ დედლაინზე რომ გავლენ, შემდეგ დადგება მეორე ეტაპი რა გამოცვალონ გაზი თუ ატომური. ეჭვი მაქვს უკვე დღეს იციან ეს, მაგრამ აბა ჩვენ ხომ არ გვეტყვიან? :დ ხომ მაგრამ, ევროპელები ისე არიან აკრებილები, 5 წელიწადში ბენზინის ძრავას არ გავაჭაჭანებთ კონტინენტზეო :დდ ისე კი გერმანიაში პირველად გადაასწრო ელექტრო მანქანების გაყიდვამ, შიგაწვის ძრავიანების გაყიდვას, ნუ ნორვეგიაში ხო საუბარიც არაა, ყველაზე მეტი ტესლა მგონი მაქ დადის ევროპაში. Share on other sites More sharing options...
ფორუმელი York Ge Posted 18 დეკემბერი, 2020 Posted 18 დეკემბერი, 2020 2 საათის წინ, Deutschland said: მგონი ტანკი წერდა, რომ ასე ერთბაშად თუნდაც 5-10 წელიწადში სრული ელექტრო ფიკაცია გამორიცხულიაო და მეც ვეთანხმები, საიდან მოგვაქვს ამხელა ელექტროენერგია, თუ გაზზე, ბენზინზე, ატომურ ენერგიაზე უარს ვამბობთ ? მზადება ახალი რელიგიის შესაქმნელად დაიწყო დაახ. 100 წლის წინ. პირველი, ვინც ასეთი პოსტულატი გამოაქვეყნა, იყო ჩინელი კან იუვეი. პოსტულატი გამოქვეყნდა - გაგეცინებათ - შვედეთში. Share on other sites More sharing options...
ფორუმელი Deutschland Posted 18 დეკემბერი, 2020 Posted 18 დეკემბერი, 2020 2 minutes წინ, York Ge said: შვედეთში. ის ახალგაზრდა ქალბატონიც რომ აქედან არის Share on other sites More sharing options...
ფორუმელი t-90 Posted 18 დეკემბერი, 2020 Posted 18 დეკემბერი, 2020 2 საათის წინ, Seth said: 2 საათის წინ, t-90 said: რა მოლები... დღეის მდგომარეობით ერაყის ნავთობის გაყიდვიდან ყველაზე დიდი წილი მიდის დასვლურ კომპანიებში. თუმცა, დიდი ალბათობით ასე არ იქნება უკვე 21-22-ში. გამოდიან პატივცემულები მაქედან. რატომ? ეთ ჰენდ მიზეზი არის ნავთობის დაბალი ფასი. ძირითადი მიზეზი - ახალი მწვანე რელიგია. ამაზე ვისაუბრეთ რამდენიმე დღის წინ. ხოდა არ ვიცი მოლები მანდ რო არიან და მართავენ ნავთობჭაბურღილებს ინფორმაცია ოპტომ არის სად დგანან ერაყში მოლები და ორმუზდის ყურეში რატომ გადის ნაფთი შეუჩერებლად მაშინ როცა წელწიადში ერთხელ თრიაქით მთვრალი NEDAJAს ადმირალი კეტამდა 2 საათის წინ, Seth said: თუ გადახედავთ (ვისაც სიღრმისეულად აინტერესებს) ბლუმბერგის რეპორტებს (მაგალითად) უფასოდაა ინტერნეტში, გამოჩნდება რომ ფოლისი უკვე შეცვალეს ოფიციალურად, შესაბამისად იცვლება ოილ მეიჯორების მოდუს ოპერანდი და რაც მნიშვნელოვანია სამომავლო ინვესტიციების მიმართულებაც. არ ვიცი ეხლა. მსგავსი ინფორმაცია ბლუმბერგის ( ) რეპორტებში ნაღდად არ უნდა იყოს. უფრო საინტერესო ორგანიზაციები არსებობს მაგის სიღრმისეულად შესასწავლად. ოილ მეიჯორები ჯერჯერობით არ ვიცი რამდენად შეცვლიან. და კიდე ტრანზიციის სისწრაფეს დიდი მნიშვნელობა აქვს. 2 საათის წინ, Seth said: 150 წელი გავიდა, წამოეწივნენ დასავლეთს ვიღაც-ვიღაცეები ჰოდა მოდის ახალი ჩელენჯი :დ დააბრუნებს ველურებს ოპიუმის ომების დროში. უბრალოდ წარმოიდგენეთ ჩინეთის ეკონომიკის გადაწყობა ნავთობიდან განახლებად ენერგიაზე (ლოთებზე ხომ საერთოდ აღარაა ლაპარაკი, ალბათ ბენზოკალონკიდან ერთ დიდ საწყობად გადააქცევენ :დ) და ამავდროულად მისი ასეთ კონკურენტუნარიანად დარჩენა ლოთები არ ვიცი და ჩინეთს იდეაში ბევრი რამე შეუძლიათ კვალიფიციური მონების (ლოთებისგან განსხვავებით ამათი მონები უკვე სერიოზულ კვალიფიაკციებს ფლობენ) 2 საათის წინ, Seth said: 2 საათის წინ, Deutschland said: რატომ გგონიათ რომ ერთბაშად ხდება რამე? ჯერ იწყება ოილით (გაზი/ატომური რჩება) ანუ 2030-2050 ოილია ჯერ (თან 1-ლი ეტაპი ავტომანქანები და მე-2 თვითმფრინავები) + ინვესტიციები განახლებადში (ინვესტიციები მარტო საწარმოო საშუალებებს არ გულისხმობს, უფრო მნიშვნელოვანია R&D). მაგ დედლაინზე რომ გავლენ, შემდეგ დადგება მეორე ეტაპი რა გამოცვალონ გაზი თუ ატომური. ეჭვი მაქვს უკვე დღეს იციან ეს, მაგრამ აბა ჩვენ ხომ არ გვეტყვიან? :დ რავი. თუ ცივი რეაქციის ან თერმობირთვული რეაქციის ან ხელოვნური მზის ტექნოლოგიები არ დაინერგა (ოღონდ ისე არა ჩინელებმა რო ჩვეულებრივი რეაქტორი გააკეთეს და ხელოვნური მზე დაარქვეს ) ისე არ გამოვა არაფერი. მერე უკვე წავა მოხმარების შემცირება (აქ წაიკითხეთ ველურების ქვის ხანასი ჩაგდება) ან ბანალურად მოსახლეოის შემცირება სხვადასხვა "აქტივობებით" 38 minutes წინ, Deutschland said: 2 საათის წინ, Seth said: ხომ მაგრამ, ევროპელები ისე არიან აკრებილები, 5 წელიწადში ბენზინის ძრავას არ გავაჭაჭანებთ კონტინენტზეო :დდ ისე კი გერმანიაში პირველად გადაასწრო ელექტრო მანქანების გაყიდვამ, შიგაწვის ძრავიანების გაყიდვას, ნუ ნორვეგიაში ხო საუბარიც არაა, ყველაზე მეტი ტესლა მგონი მაქ დადის ევროპაში. და ამავდროულად ხურავენ ატომურებს. სიმართლ გითხრა ატომურის გარეშე ძაან ძნელია შესაბამისი მარეგულირებელი ენერგია მიიღო. I killed my master. Why did he then give me a weapon?" Sometimes, a single knife in the dark can do more than a thousand swords. შენ ხარ კაცი Victorinox-ი... ©098 Why carry a gun? Because 1911 > 911. t90a.sarahah.com Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
შესვლა