Jump to content
×
×
  • Create New...

ანუ რა ხდება გურჯაბვეში


Recommended Posts

  • ფორუმელი
Posted (შესწორებული)
20 minutes წინ, t-90 said:

xmertooooo

ჰოო იძახე ხმერთო ხმერთოოო

ლაოძის ბულვარზე რო ეისეირნებ და ჩამეისეირნებ მერე კიდო

მე რა,

სტალინის გარდა აქ რამეს რამე დაერქმევა და დედაც მეედღვნება :rolf:

Edited by Harrow
Share on other sites

  • ფორუმელი
Posted (შესწორებული)
33 minutes წინ, Harrow said:

ჰოო იძახე ხმერთო ხმერთოოო

ლაოძის ბულვარზე რო ეისეირნებ და ჩამეისეირნებ მერე კიდო

დიდი ამბავი ეხა რო პუშკინზე და ლერმონტოვზე დავდივარ რაა რო?

მერე გადმოასახლებელნ ვინმე ჩინელ დიდ პოეტს და დაარქმევენ მის სახლე აბრას " აქ გაატარა გადასახლება პოეტმა ჩუნ ფამ" და ჩენც გვრნბა ჩუნ ფას ძეგლი.

მერე ჩინურს რო აკრძალავენ სკოლაშI ვიღაცეები გამოვარდებიან ლოზუნგით " ლაოი უნდა დაწვათ ბიჭო? ლაოძი ორიგინალში უნდა წაიკითხო და მხოლოდ ვეი ლინძის კომენტარებით"  და ა.შ.

33 minutes წინ, Harrow said:

მე რა,

სტალინის გარდა აქ რამეს რამე დაერქმევა და დედაც მეედღვნება :rolf:

:lool:

Edited by t-90
I killed my master. Why did he then give me a weapon?"

Sometimes, a single knife in the dark can do more than a thousand swords.

შენ ხარ კაცი Victorinox-ი... ©098

Why carry a gun? Because 1911 > 911.

t90a.sarahah.com
Share on other sites

  • ფორუმელი
18 minutes წინ, t-90 said:

მერე ჩინურს რო აკრძალავენ სკოლაშI ვიღაცეები გამოვარდებიან ლოზუნგით " ლაოი უნდა დაწვათ ბიჭო? ლაოძი ორიგინალში უნდა წაიკითხო და მხოლოდ ვეი ლინძის კომენტარებით"  და ა.შ.

:rolf:

ra gveSveleba

Share on other sites

  • ფორუმელი
Posted (შესწორებული)
9 minutes წინ, Harrow said:

:rolf:

ra gveSveleba

სატო წინა ვართ სენიორ: ჩIნელებში წასვლა კაი ხნის წინ არის დამკვიდრებული. უნდა ითქვას რომ თითონ შიგნით ჩIნეთში,  ქალაებში რუსეთზე ნაკლებად თავისუფალი არაა ეგ საქმე.

მერე იტყვიან "2045ში.' არა გატყუებ 2046ში მე,ჯემალამ, კოჭლა გიომ და პარწიკაანთ რეზომ ისეთი ვიგულავეთ 2000 იუანათ რო რავი აი რა, ჯერ ხო რესტორანში მაგათი ფსელივით არაყი ვისხით, მერე ჩვენი კანიაკი დავალეინეთ და სუ გამოღლევდნენ ტო. მერე იქ ერთი გოგო იყო და მოვეწონე რა და ჰა ბიჭებო მე წავედი თქო და წავედიიი." :D

 

Edited by t-90
I killed my master. Why did he then give me a weapon?"

Sometimes, a single knife in the dark can do more than a thousand swords.

შენ ხარ კაცი Victorinox-ი... ©098

Why carry a gun? Because 1911 > 911.

t90a.sarahah.com
Share on other sites

  • ფორუმელი

"ძა­ლი­ან არ მინ­დო­და ფე­ის­ბუკ-სტა­ტუ­სით მე­ლა­პა­რა­კა თა­მარ მე­ფე­ზე და ჯერ­ჯე­რო­ბით მხო­ლოდ ოც­ნე­ბის დო­ნე­ზე ვფიქ­რობ მას­ზე რამე სო­ლი­დუ­რის და­წე­რას. მაგ­რამ უკვე იმ­ხე­ლა აბ­სურ­დი და უმეც­რე­ბა­თა კო­რი­ან­ტე­ლი დატ­რი­ალ­და ამ პი­როვ­ნე­ბის ირ­გვლივ, რომ თა­ვის შე­კა­ვე­ბაც მი­ჭირს.

თა­ვი­დან­ვე ვი­ტყვი, რომ თა­მა­რი ყვე­ლა­ზე დიდ და ამაღ­ლე­ბულ პი­როვ­ნე­ბად მი­მაჩ­ნია სა­ქარ­თვე­ლოს ის­ტო­რი­ა­ში, რომ­ლის სი­დი­ა­დის ტოლ­ფა­სი ცოტა ყო­ლი­ათ სხვა ქვეყ­ნებ­საც კი სა­კუ­თა­რი ის­ტო­რი­ის მან­ძილ­ზე. გარ­და იმი­სა, რომ ფე­ო­და­ლურ­მა სა­ქარ­თვე­ლომ ყვე­ლა მი­მარ­თუ­ლე­ბით თა­ვის ის­ტო­რი­ულ ის­ტო­რი­ულ მაქ­სი­მუმს სწო­რედ თა­მა­რის დროს მი­აღ­წია, მისი დაკ­ვე­თით და მის „სა­ქებ­რად“ და­ი­წე­რა „ვე­ფხის­ტყა­ო­სა­ნი“, მის კარ­ზე და მას­ზე პრო­ექ­ცი­ით შე­იქ­მნა ერ­თა­დერ­თი, სრუ­ლი­ად თა­ვი­სე­ბუ­რი ქარ­თუ­ლი პო­ლი­ტი­კუ­რი თე­ო­ლო­გია, ასე­ვე მთლი­ა­ნად მას­ზე პრო­ექ­ცი­ით გა­ფორმ­და ღვთის­მშობ­ლი­სად­მი წილ­ხვედ­რო­ბის იდე­აც, რო­გორც პო­ლი­ტი­კურ-თე­ო­ლო­გი­უ­რი იდეა. ის იქცა ზე­ა­და­მი­ა­ნურ ფი­გუ­რად, მი­თო­სად, ლა­მის ღვთა­ე­ბად, მთა­ვარ რეპ­რე­ზენ­ტა­ცი­ულ და სა­ი­დენ­ტი­ფი­კა­ციო ხა­ტად, მა­ში­ნაც კი, რო­დე­საც არა­ნა­ი­რი ერ­თი­ა­ნი ეროვ­ნუ­ლი ცნო­ბი­ე­რე­ბა და ერ­თი­ან სა­ქარ­თვე­ლო­ზე წარ­მოდ­გე­ნაც კი აღარ არ­სე­ბობ­და. ასე­თად შე­მო­ი­ნა­ხა მისი სახე კო­ლექ­ტი­ურ­მა მეხ­სი­ე­რე­ბამ.

 

დღეს თა­მარ­ზე გა­ჯლი­გი­ნე­ბე­ბი ძაან ოდი­ო­ზუ­რია, თა­ნაც პლინ­ტუსს ქვე­მოთ ცოდ­ნის და აზ­როვ­ნე­ბის ხა­რის­ხით. youtube-ზე ერთი ქარ­თვე­ლი პო­ლი­ტი­კო­სის ვი­დე­ოც კი მაქვს ნა­ნა­ხი, სა­დაც ამ­ბობს, რომ მონ­ღო­ლებ­მა სა­ქარ­თვე­ლო იმი­ტომ და­ა­მარ­ცხეს, რომ თა­მარ­მა პრი­ვა­ტი­ზა­ცია არ მო­ახ­დი­ნა და გზე­ბის და ხი­დე­ბის მშე­ნებ­ლო­ბას სა­ხელ­მწი­ფო ხა­ზი­ნი­დან აფი­ნან­სებ­და. ასე­თი გან­სჯა­ნი თა­ნა­მედ­რო­ვე სა­ქარ­თვე­ლოს ინ­ტე­ლექ­ტუ­ა­ლუ­რი დი­აგ­ნო­ზი უფ­როა, ვიდ­რე ის­ტო­რი­ის გა­გე­ბის, თუნ­დაც გა­და­აზ­რე­ბის მცდე­ლო­ბა.ეჭვი მაქვს (თუმ­ცა სა­თა­ნა­დოდ არ მიკ­ვლე­ვია და ამი­ტომ მხო­ლოდ ეჭვს დავ­ჯერ­დე­ბი), რომ თა­მა­რის დაკ­ნი­ნე­ბა სტა­ლი­ნის ეპო­ქი­დან უნდა იღებ­დეს სა­თა­ვეს, რო­დე­საც და­ვით აღ­მა­შე­ნებ­ლის ფი­გუ­რის წინ წა­მო­წე­ვა და­ი­წყო თა­მა­რის გა­და­სა­ფა­რად. და­ვით აღ­მა­შე­ნე­ბე­ლი სტა­ლი­ნის ფა­ვო­რი­ტი იყო სა­ქარ­თვე­ლოს მე­ფე­ებ­ში (იხ.: ნიკო ბერ­ძე­ნიშ­ვი­ლი, „შეხ­ვედ­რე­ბი სტა­ლინ­თან“). და­ვი­თის პოსტსაბ­ჭო­თა გაღ­მერ­თე­ბა­ში სტა­ლი­ნუ­რი ცნო­ბი­ე­რე­ბის გა­მო­ძა­ხი­ლიც აშ­კა­რად ცო­ცხა­ლია: მახ­სოვს მისი ძეგლის გახ­სნა­ზე ამ­ჟა­მინ­დე­ლი მეც­ნი­ე­რე­ბა­თა აკა­დე­მი­ის პრე­ზი­დენ­ტის სი­ტყვა, რო­მელ­მაც და­ვი­თის სა­ქარ­თვე­ლო თა­ნა­მედ­რო­ვე სა­ქარ­თვე­ლოს ნი­მუ­შად გა­მო­ა­ცხა­და. იგი­ვე აზრი გა­ი­მე­ო­რა სა­ქარ­თვე­ლოს მე­სა­მე პრე­ზი­დენ­ტმაც ამა­ვე ძეგლის ხე­ლახ­ლა გახ­სნა­ზე („წინ, და­ვით აღ­მა­შე­ნებ­ლის­კენ!“)

ჰოდა, მი­ვი­ღეთ კი­დე­ვაც 21-ე სა­უ­კუ­ნე­ში 12-ე სა­უ­კუ­ნის ცნო­ბი­ე­რე­ბის სა­ზო­გა­დო­ე­ბაც!

გარ­და ქარ­თუ­ლი სა­ზო­გა­დო­ე­ბის სრუ­ლი­ად ავად­მყო­ფუ­რი და­მო­კი­დე­ბუ­ლე­ბი­სა ის­ტო­რი­ი­სად­მი, რო­მე­ლიც, ერთი მხრივ, ის­ტო­რი­უ­ლი ფი­გუ­რე­ბის ფე­ტი­შე­ბად ქცე­ვით, მე­ო­რე მხრივ კი მათი გა­სა­მარ­თლე­ბით გა­მო­ი­ხა­ტე­ბა, თა­მა­რის დაკ­ნი­ნე­ბა­ში ძი­რძვე­ლი ქარ­თუ­ლი მი­ზო­გი­ნი­აც ჰყვა­ვის. რომ ატ­რი­ა­ლე­ბენ ტანტრა­სა­ვით, "ის­ტო­რი­უ­ლი ფი­გუ­რე­ბი ტაბუ არ უნდა იყოს“, - კი, არ უნდა იყოს ლი­ტე­რა­ტუ­რის­თვის, ხე­ლოვ­ნე­ბის ნე­ბის­მი­ე­რი სფე­როს­თვის, პა­რო­დია და შარ­ჟიც სა­ჭი­როა, ეს მხო­ლოდ აცო­ცხლებს ის­ტო­რი­ულ ფი­გუ­რებს, ის­ტო­რი­ის გა­და­აზ­რე­ბაც აუ­ცი­ლე­ბე­ლია და მისი დე­კონ­სტრუქ­ცი­აც, მაგ­რამ ამ­დე­ნი უმეც­რე­ბა და უაზ­როვ­ნე­ბა ერ­თობ და­მა­სევ­დი­ა­ნე­ბე­ლია და ხში­რად გუ­ლის ამ­რე­ვიც.

აზ­როვ­ნე­ბის და გე­მოვ­ნე­ბის დონე თა­ნა­მედ­რო­ვე სა­ქარ­თვე­ლო­ში თბი­ლი­სის და ბა­თუ­მის ჩა­ბე­ტო­ნე­ბის პირ­და­პირპრო­პორ­ცი­უ­ლია და ეს თა­ნაბ­რად ეხე­ბა მის ულტრა­კონ­სერ­ვა­ტო­რულ თუ ლი­ბე­რა­ლურ შე­ნა­კა­დებს." - წერს გი­ორ­გი მა­ი­სუ­რა­ძე.

 

აი ვითომ ხომ მეინსტრიმს ებრძვის და პ#######ცინტელექტუალური პოზიცია უჭირავს და მაინც რა სისულელეებს აბრეხვებს :user: არადა გაუნათლებელია-ო ვერ იტყვი, სამწუხარო ისაა რომ ეს თუ ამ დღეშია, დანარჩენებში რაღა ხდება?!

Share on other sites

  • ფორუმელი
1 საათის წინ, Seth said:

აი ვითომ ხომ მეინსტრიმს ებრძვის და პ#######ცინტელექტუალური პოზიცია უჭირავს და მაინც რა სისულელეებს აბრეხვებს :user: არადა გაუნათლებელია-ო ვერ იტყვი, სამწუხარო ისაა რომ ეს თუ ამ დღეშია, დანარჩენებში რაღა ხდება?!

თვითონაა მეინსტრიმი და ეს ბულშითიციმიტო დაწერა ალბათ რო სადმე მიზოგინია ჩაეკვეხებინა

 

1 საათის წინ, Seth said:

და­ვით აღ­მა­შე­ნებ­ლის ფი­გუ­რის წინ წა­მო­წე­ვა და­ი­წყო თა­მა­რის გა­და­სა­ფა­რად

დავითს რო თამარით გადაფარავ :perv:

 

 
Share on other sites

  • ფორუმელი
Posted (შესწორებული)
2 საათის წინ, Seth said:

"ძა­ლი­ან არ მინ­დო­და ფე­ის­ბუკ-სტა­ტუ­სით მე­ლა­პა­რა­კა თა­მარ მე­ფე­ზე და ჯერ­ჯე­რო­ბით მხო­ლოდ ოც­ნე­ბის დო­ნე­ზე ვფიქ­რობ მას­ზე რამე სო­ლი­დუ­რის და­წე­რას. მაგ­რამ უკვე იმ­ხე­ლა აბ­სურ­დი და უმეც­რე­ბა­თა კო­რი­ან­ტე­ლი დატ­რი­ალ­და ამ პი­როვ­ნე­ბის ირ­გვლივ, რომ თა­ვის შე­კა­ვე­ბაც მი­ჭირს.

თა­ვი­დან­ვე ვი­ტყვი, რომ თა­მა­რი ყვე­ლა­ზე დიდ და ამაღ­ლე­ბულ პი­როვ­ნე­ბად მი­მაჩ­ნია სა­ქარ­თვე­ლოს ის­ტო­რი­ა­ში, რომ­ლის სი­დი­ა­დის ტოლ­ფა­სი ცოტა ყო­ლი­ათ სხვა ქვეყ­ნებ­საც კი სა­კუ­თა­რი ის­ტო­რი­ის მან­ძილ­ზე. გარ­და იმი­სა, რომ ფე­ო­და­ლურ­მა სა­ქარ­თვე­ლომ ყვე­ლა მი­მარ­თუ­ლე­ბით თა­ვის ის­ტო­რი­ულ ის­ტო­რი­ულ მაქ­სი­მუმს სწო­რედ თა­მა­რის დროს მი­აღ­წია, მისი დაკ­ვე­თით და მის „სა­ქებ­რად“ და­ი­წე­რა „ვე­ფხის­ტყა­ო­სა­ნი“, მის კარ­ზე და მას­ზე პრო­ექ­ცი­ით შე­იქ­მნა ერ­თა­დერ­თი, სრუ­ლი­ად თა­ვი­სე­ბუ­რი ქარ­თუ­ლი პო­ლი­ტი­კუ­რი თე­ო­ლო­გია, ასე­ვე მთლი­ა­ნად მას­ზე პრო­ექ­ცი­ით გა­ფორმ­და ღვთის­მშობ­ლი­სად­მი წილ­ხვედ­რო­ბის იდე­აც, რო­გორც პო­ლი­ტი­კურ-თე­ო­ლო­გი­უ­რი იდეა. ის იქცა ზე­ა­და­მი­ა­ნურ ფი­გუ­რად, მი­თო­სად, ლა­მის ღვთა­ე­ბად, მთა­ვარ რეპ­რე­ზენ­ტა­ცი­ულ და სა­ი­დენ­ტი­ფი­კა­ციო ხა­ტად, მა­ში­ნაც კი, რო­დე­საც არა­ნა­ი­რი ერ­თი­ა­ნი ეროვ­ნუ­ლი ცნო­ბი­ე­რე­ბა და ერ­თი­ან სა­ქარ­თვე­ლო­ზე წარ­მოდ­გე­ნაც კი აღარ არ­სე­ბობ­და. ასე­თად შე­მო­ი­ნა­ხა მისი სახე კო­ლექ­ტი­ურ­მა მეხ­სი­ე­რე­ბამ.

 

დღეს თა­მარ­ზე გა­ჯლი­გი­ნე­ბე­ბი ძაან ოდი­ო­ზუ­რია, თა­ნაც პლინ­ტუსს ქვე­მოთ ცოდ­ნის და აზ­როვ­ნე­ბის ხა­რის­ხით. youtube-ზე ერთი ქარ­თვე­ლი პო­ლი­ტი­კო­სის ვი­დე­ოც კი მაქვს ნა­ნა­ხი, სა­დაც ამ­ბობს, რომ მონ­ღო­ლებ­მა სა­ქარ­თვე­ლო იმი­ტომ და­ა­მარ­ცხეს, რომ თა­მარ­მა პრი­ვა­ტი­ზა­ცია არ მო­ახ­დი­ნა და გზე­ბის და ხი­დე­ბის მშე­ნებ­ლო­ბას სა­ხელ­მწი­ფო ხა­ზი­ნი­დან აფი­ნან­სებ­და. ასე­თი გან­სჯა­ნი თა­ნა­მედ­რო­ვე სა­ქარ­თვე­ლოს ინ­ტე­ლექ­ტუ­ა­ლუ­რი დი­აგ­ნო­ზი უფ­როა, ვიდ­რე ის­ტო­რი­ის გა­გე­ბის, თუნ­დაც გა­და­აზ­რე­ბის მცდე­ლო­ბა.ეჭვი მაქვს (თუმ­ცა სა­თა­ნა­დოდ არ მიკ­ვლე­ვია და ამი­ტომ მხო­ლოდ ეჭვს დავ­ჯერ­დე­ბი), რომ თა­მა­რის დაკ­ნი­ნე­ბა სტა­ლი­ნის ეპო­ქი­დან უნდა იღებ­დეს სა­თა­ვეს, რო­დე­საც და­ვით აღ­მა­შე­ნებ­ლის ფი­გუ­რის წინ წა­მო­წე­ვა და­ი­წყო თა­მა­რის გა­და­სა­ფა­რად. და­ვით აღ­მა­შე­ნე­ბე­ლი სტა­ლი­ნის ფა­ვო­რი­ტი იყო სა­ქარ­თვე­ლოს მე­ფე­ებ­ში (იხ.: ნიკო ბერ­ძე­ნიშ­ვი­ლი, „შეხ­ვედ­რე­ბი სტა­ლინ­თან“). და­ვი­თის პოსტსაბ­ჭო­თა გაღ­მერ­თე­ბა­ში სტა­ლი­ნუ­რი ცნო­ბი­ე­რე­ბის გა­მო­ძა­ხი­ლიც აშ­კა­რად ცო­ცხა­ლია: მახ­სოვს მისი ძეგლის გახ­სნა­ზე ამ­ჟა­მინ­დე­ლი მეც­ნი­ე­რე­ბა­თა აკა­დე­მი­ის პრე­ზი­დენ­ტის სი­ტყვა, რო­მელ­მაც და­ვი­თის სა­ქარ­თვე­ლო თა­ნა­მედ­რო­ვე სა­ქარ­თვე­ლოს ნი­მუ­შად გა­მო­ა­ცხა­და. იგი­ვე აზრი გა­ი­მე­ო­რა სა­ქარ­თვე­ლოს მე­სა­მე პრე­ზი­დენ­ტმაც ამა­ვე ძეგლის ხე­ლახ­ლა გახ­სნა­ზე („წინ, და­ვით აღ­მა­შე­ნებ­ლის­კენ!“)

ჰოდა, მი­ვი­ღეთ კი­დე­ვაც 21-ე სა­უ­კუ­ნე­ში 12-ე სა­უ­კუ­ნის ცნო­ბი­ე­რე­ბის სა­ზო­გა­დო­ე­ბაც!

გარ­და ქარ­თუ­ლი სა­ზო­გა­დო­ე­ბის სრუ­ლი­ად ავად­მყო­ფუ­რი და­მო­კი­დე­ბუ­ლე­ბი­სა ის­ტო­რი­ი­სად­მი, რო­მე­ლიც, ერთი მხრივ, ის­ტო­რი­უ­ლი ფი­გუ­რე­ბის ფე­ტი­შე­ბად ქცე­ვით, მე­ო­რე მხრივ კი მათი გა­სა­მარ­თლე­ბით გა­მო­ი­ხა­ტე­ბა, თა­მა­რის დაკ­ნი­ნე­ბა­ში ძი­რძვე­ლი ქარ­თუ­ლი მი­ზო­გი­ნი­აც ჰყვა­ვის. რომ ატ­რი­ა­ლე­ბენ ტანტრა­სა­ვით, "ის­ტო­რი­უ­ლი ფი­გუ­რე­ბი ტაბუ არ უნდა იყოს“, - კი, არ უნდა იყოს ლი­ტე­რა­ტუ­რის­თვის, ხე­ლოვ­ნე­ბის ნე­ბის­მი­ე­რი სფე­როს­თვის, პა­რო­დია და შარ­ჟიც სა­ჭი­როა, ეს მხო­ლოდ აცო­ცხლებს ის­ტო­რი­ულ ფი­გუ­რებს, ის­ტო­რი­ის გა­და­აზ­რე­ბაც აუ­ცი­ლე­ბე­ლია და მისი დე­კონ­სტრუქ­ცი­აც, მაგ­რამ ამ­დე­ნი უმეც­რე­ბა და უაზ­როვ­ნე­ბა ერ­თობ და­მა­სევ­დი­ა­ნე­ბე­ლია და ხში­რად გუ­ლის ამ­რე­ვიც.

აზ­როვ­ნე­ბის და გე­მოვ­ნე­ბის დონე თა­ნა­მედ­რო­ვე სა­ქარ­თვე­ლო­ში თბი­ლი­სის და ბა­თუ­მის ჩა­ბე­ტო­ნე­ბის პირ­და­პირპრო­პორ­ცი­უ­ლია და ეს თა­ნაბ­რად ეხე­ბა მის ულტრა­კონ­სერ­ვა­ტო­რულ თუ ლი­ბე­რა­ლურ შე­ნა­კა­დებს." - წერს გი­ორ­გი მა­ი­სუ­რა­ძე.

 

აი ვითომ ხომ მეინსტრიმს ებრძვის და პ#######ცინტელექტუალური პოზიცია უჭირავს და მაინც რა სისულელეებს აბრეხვებს :user: არადა გაუნათლებელია-ო ვერ იტყვი, სამწუხარო ისაა რომ ეს თუ ამ დღეშია, დანარჩენებში რაღა ხდება?!

ვინ და სად წერს ამას მუსიე სეტ ?

...,.,......................................

 

კახეთი წაიღო სეტყვამ :(

Edited by kvipriane

თავდაპირველად იყო სიტყვაი და სიტყვაი იყო ღმრთისა თანა და ღმერთი იყო სიტყვაი იგი ...

Share on other sites

ვიზიტორი
თემა დაიხურა!
 Share