1 თეფში ხალადეცი ვჭამე

ბაყბაყდევი

• ფორუმელი

დიეტურია?

:easy:

This guy doesn't just wanna win you know, he wants to bury ya, he wants to humiliate ya, he wants to prove to the whole world that you was nothin but some kind of freak the first time out. He said you were a one time lucky bum! Well now I don't wanna get mad in a biblical place like this. But I think you're a hell of a lot more than that kid! 

• ფორუმელი
3 minutes წინ, ბაყბაყდევი said:

დიეტურია?

:easy:

არაუშავს მე შაურმა ვჭამე და უკვე მკიდია

შენც დაიკიდე თუ არ დაგეკიდება ჭიკა დაგამოტივირებს, მოთაგე თემაში :yes:

• ფორუმელი

@Mulan ფიქტიური მენტორობა მაკავშირებს მაგასთან

რეალობაში მე ვარ მაგის მენტორი ხო იცი :easy:

This guy doesn't just wanna win you know, he wants to bury ya, he wants to humiliate ya, he wants to prove to the whole world that you was nothin but some kind of freak the first time out. He said you were a one time lucky bum! Well now I don't wanna get mad in a biblical place like this. But I think you're a hell of a lot more than that kid! 

• ფორუმელი

@ბაყბაყდევი ჩანგლით ჭამე თუ კოვზით?

მერვე და მეცხრე ვიქტორინის გამარჯვებული :bravo:

• ფორუმელი

@საწყალი ოსვალდო რიოსი დავჭერი და მერე ხელებით :DD

• ფორუმელი

ცეცხლად!

კაი

ჰოო

შეგერგოს

Aerodynamically, the bumble bee shouldn't be able to fly, but the bumble bee doesn't know it so it goes on flying anyway.

• ფორუმელი

@ბაყბაყდევი ბაჰარის მარცვალი რომ შეგხვდეს, გაკვნეტ და დაღეჭავ თუ გადმოაგდებ??

მერვე და მეცხრე ვიქტორინის გამარჯვებული :bravo:

• ფორუმელი
ონლაინ, საწყალი ოსვალდო რიოსი said:

ბაჰარის მარცვალი

ეს არ ვიცი რა არის

შექმენი ექაუნთი ან გაიარე ავტორიზაცია

დასაპოსტად რეგისტრაცია ან ავტორიზაციაა საჭირო

რეგისტრაცია

შეგიძლია ძალიან მარტივად დარეგისტრირდე და პოსტო

რეგისტრაცია

ავტორიზაცია

Already have an account? Sign in here.

შესვლა