გუგლის გარეშე

ფორთოხალი

• ფორუმელი

ტერმინატორის მნიშვნელობა იყო ინსპირაციის წყარო და არ გინდათ ვითამაშოთ? შეკითხვები იყოს ყველაფერზე… მაგ. სიტყვების მნიშვნელობაზე, თარგმანზე, იყოს გამოცანებიც ან რავი, თუ გინდათ რასადროდის ტიპის კითხვებიც იყოს, მოკლედ, რაზეც გინდათ, რისი პასუხიც შეიძლება გუგლში მოვიძიოთ, მაგრამ არ უნდა დავგუგლოთ

პირველი სწორი პასუხის ავტორი დასვამს მომდევნო კითხვას და ასე

წინასწარ გაფრთხილებთ, თუ უნდა იღლიცინოთ, დავხურავ თემას

Aerodynamically, the bumble bee shouldn't be able to fly, but the bumble bee doesn't know it so it goes on flying anyway.

• ფორუმელი

@Pepper Potts ბარემ დაგეწყო, რას იმუქრები

ამდენი მოვლით მძღნერიც კი აყვავდება და მე არ ავყვავდებოდი?  (c)ქეთუ

• ფორუმელი

დაიწყეთ

This guy doesn't just wanna win you know, he wants to bury ya, he wants to humiliate ya, he wants to prove to the whole world that you was nothin but some kind of freak the first time out. He said you were a one time lucky bum! Well now I don't wanna get mad in a biblical place like this. But I think you're a hell of a lot more than that kid! 

• ფორუმელი
Posted (შესწორებული)

@ტირანოზავრიკი პირველივე წინადადებით დავიწყე, პრინციპში და რადგან იდეა მაქედან წამოვიდა, დავაკონკრეტებ და ბარემ კითხვაც ეგ იყოს 

ასტრონომიაში რა მნიშვნელობა აქვს ტერმინატორს? რა არის

Edited by Pepper Potts

Aerodynamically, the bumble bee shouldn't be able to fly, but the bumble bee doesn't know it so it goes on flying anyway.

• ფორუმელი
1 minute წინ, Pepper Potts said:

ასტრონომიაში რა მნიშვნელობა აქვს ტერმინატორს?

რაღაც თანამგზავრის სახელი იქნება

This guy doesn't just wanna win you know, he wants to bury ya, he wants to humiliate ya, he wants to prove to the whole world that you was nothin but some kind of freak the first time out. He said you were a one time lucky bum! Well now I don't wanna get mad in a biblical place like this. But I think you're a hell of a lot more than that kid! 

• ფორუმელი
2 minutes წინ, ბაყბაყდევი said:

რაღაც თანამგზავრის სახელი იქნება

არა 

• ფორუმელი

@Pepper Potts ეხლა დავგუგლე და მაგას ვერავინ მიხვდება თუ ფაქტი არ იცის

• ფორუმელი

ასტრონომიაში რაღაც ჰორიზონტივით არის, როგორც მახსოვს, თუ რაღაც გამყოფი სიბრტყე

მერვე და მეცხრე ვიქტორინის გამარჯვებული :bravo: