@ბაყბაყდევი ოქრო საიტი გაგვიზიარე.

აუცილებლად მივხედავ, როგორც კი ცოტა შემომაკლდება სუნამოები

ახლა რომელი სად დავისხა არ ვიცი :easy:

'nothing ever happened, not even this'

• ფორუმელი
47 minutes წინ, amy said:

ახლა რომელი სად დავისხა არ ვიცი

მეც ეგრე ვარ, მაგრამ არასდროს მყოფნის მაინც

This guy doesn't just wanna win you know, he wants to bury ya, he wants to humiliate ya, he wants to prove to the whole world that you was nothin but some kind of freak the first time out. He said you were a one time lucky bum! Well now I don't wanna get mad in a biblical place like this. But I think you're a hell of a lot more than that kid! 

• ფორუმელი

@ბაყბაყდევი უი, არა. მე სამკაულები, კოსმეტიკა და პარფიუმერია ბევრი მაქვს და აი, სულ განვიცდი არ ვიცი რომელი როდის გავიკეთო, იმდენია და იმდენად ყველა ერთად მინდა :lolz:

'nothing ever happened, not even this'

• ფორუმელი

zadig voltaire მაჩუქეს და ვერ გავიგე რა არომატია. ესე მგონია აცეტონის სუნი აქვს.

დღეს ფბზე რაღაც ჯგუფში გაიწიწკნეს გოგოებმა ვგიჟდებიიი, სასწაულია, ჩემი ოცნებაა და რაღაცები. ხოდა მეთქი იქნებ ვერ ვარ, ახლა მთელ პიჟამაზე მიმოვისხი, ჩავცალე ფლაკონი, ვწევარ იმინა "ამყრალებული" და წესიერად მაინც ვერ გავიგერა სურნელი აქვს:facepalm: ჩემია არაორიგინალი თუ რა თემაა:crazy:@amy

ცოტა რო განიავდა არაუშავს, ცოტა კაცის არომატზე მიდის, მაგრამ მაინც ვერ გავიგე...

მერი ქრისმეს ია fილthი ენიმალს :shampan:

• ფორუმელი
6 საათის წინ, კიჭარტი said:

zadig voltaire

თბილისი რა საინტერესო ქალაქია რა

კაი ჩაცმაში მიბაძვა გასაგებია

თუ კარგად იცმევს რატომაც არა,შევხედავ ვისწავლი

მარა სუნამოც ყველას ერთნაირად როგორ მოსწონს 

ეს ზადიგი იმენა შავი ბეემვე ტროიკას პონტია რა

This guy doesn't just wanna win you know, he wants to bury ya, he wants to humiliate ya, he wants to prove to the whole world that you was nothin but some kind of freak the first time out. He said you were a one time lucky bum! Well now I don't wanna get mad in a biblical place like this. But I think you're a hell of a lot more than that kid! 

• ფორუმელი

ახალ წელს საკუთარ თავებს საჩუქარს ხომ უკეთებთ?

კიდევ 2 სუნამო რომ ვიყიდო საახალწლოდ ხო შეიძლება?!

• ფორუმელი

იმდენი ვისხი ეს ზადიგი რო ბოლოს მომწონს უკვე:lool:

სამსახურში მიგდია და ყოველ საათში მიდიიიი :meravi:

მერი ქრისმეს ია fილthი ენიმალს :shampan: