Jump to content
×
×
  • Create New...

კრისტალი მომხმარებელთა უფლებების დაცვის საერთაშორისო დღეს  უერთდება


Guest Merlin
 Share

Recommended Posts

მომხმარებელთა უფლებების დაცვა და მათი ცნობიერების ამაღლება კრისტალისთვის, როგორც  პასუხისმგებლიანი ფინანსური ორგანიზაციისთვის, პრიორიტეტული მიმართულებაა. სწორედ ამიტომ, კომპანია უერთდება საქართველოს ეროვნული ბანკის ინიციატივას და 15 მარტს – მომხმარებელთა უფლებების დაცვის საერთაშორისო დღეს სხვადასხვა აქტივობით აღნიშნავს. 

მომხმარებელთა უფლებების დაცვა კრისტალის ერთ-ერთი პრიორიტეტია. პასუხისმგებლიანი დაფინანსება, მარტივი პროცედურები, მომხმარებლებისთვის ხელმისაწვდომი სერვისები, გამჭვირვალე და პარტნიორული ურთიერთობები – ეს იმ პრინციპების მოკლე ჩამონათვალია, რომლსაც კრისტალი უკვე წლებია იცავს. კომპანია მუდმივად ცდილობს მოუსმინოს მომხმარებელს და მასზე მორგებული მომსახურება შესთავაზოს.

წელს, მომხმარებელთა უფლებების დღის აღსანიშნავად, კომპანიამ ონლაინპლატფორმა Business Feed-თან თანამშრომლობით რამდენიმე საინფორმაციო ხასიათის ვიდეორგოლი მოამზადა, რომელიც  ფინანსური ორგანიზაციების მიერ მომსახურების გაწევისას მომხმარებელთა უფლებების დაცვის წესსა და პრინციპებს ეყრდნობა.

აღნიშნული ვიდეორგოლები ერთგვარი გზამკვლევი იქნება მომხმარებლისთვის ფინანსურ ორგანიზაციასთან ურთიერთობის პროცესში. ეს ინფორმაცია დაეხმარება მათ სწორი, გონივრული და ხელსაყრელი გადაწყვეტილების მიღებაში. ამ აქტივობით კომპანია კიდევ ერთხელ უსვამს ხაზს მის მაღალ პასუხისმგებლობას და მომხმარებლებთან პარტნიორულ ურთიერთობას.

მომხმარებელთა უფლებების დაცვის დღის წლევანდელი სლოგანია – იცოდე შენი უფლებებიიყავი დაცული!

„დაარსების დღიდან კრისტალი პასუხისმგებლობისა და გამჭვირვალობის უმაღლესი სტანდარტებით გამოირჩეოდა მომხმარებლებთან ურთიერთობისას, რასაც ჩვენ მიერ ჩატარებული ღონისძიებებიც ცხადყოფს. კრისტალში გვჯერა, რომ მომხმარებლების უფლებების დაცვა  ჩვენი კლიენტების კეთილდღეობას ემსახურება და აჩენს ორგანიზაციისადმი მაღალ ნდობას, რაც ყოველწლიურად გვიბრუნდება კიდეც ლოიალური და კმაყოფილი მომხმარებლების რაოდენობის ზრდის სახით.“ – აღნიშნავს კრისტალის უფროსი აღმასრულებელი ოფიცერი ილია რევია.

მომხმარებლების მხარდაჭერა პანდემიის პერიოდში

მომხმარებელზე ორიენტირებულობა და მათი უფლებების დაცვა ყველაზე ნათლად პანდემიის პერიოდში გამოჩნდა. კრისტალი  გახლდათ  ერთ-ერთი პირველი ფინანსური ორგანიზაცია, რომელმაც პანდემიის დაწყებისთანავე სამთვიანი საშეღავათო პერიოდი გამოაცხადა და აღნიშნული გადაწყვეტილებით მომხმარებლების საჭიროებებს მოერგო. სესხების გადავადება ყველასთვის თანაბრად განხორციელდა. თუმცა, კრისტალის მიერ გამოცხადებული საშეღავათო პერიოდის დასრულება არ დაემთხვა ქვეყანაში პანდემიით გამოწვეული ეკონომიკური კრიზისის დასრულებას. ამიტომ, კომპანიამ გაითვალისწინა მომხმარებლების მდგომარეობა და პანდემიით დაზარალებულ კლიენტებთან დამატებით, ინდივიდუალურად იმუშავა, რათა მათზე მორგებული  გადახდის პირობები შეეთავაზებინა. ამ მიდგომამ ათიათასობით მომხმარებელს მნიშვნელოვნად შეუმსუბუქა მდგომარეობა.

აღსანიშნავია ისიც, რომ კრისტალის  სასესხო პროდუქტები დენომინირებულია ლარში, აქვს ფიქსირებული საპროცენტო განაკვეთები და არ არის მიბმული რეფინანსირების განაკვეთზე. ამ ფაქტორებმა, პანდემიის  რთულ პირობებში, საკმაოდ დიდი დახმარება გაუწია მომხმარებლებს.

ეთიკის კოდექსი

განურჩევლად მომხმარებლის სტატუსისა, მათთან კომუნიკაციისა და ურთიერთობის ყველა ეტაპზე, კრისტალი მკაცრად იცავს  ეთიკის პრინციპებს. კომპანიას შემუშავებული აქვს „ეთიკის კოდექსი“, სადაც დეკლარირებულია მომხმარებლებთან ურთიერთობისას ზნეობისა და საქმიანი ურთიერთობების საუკეთესო პრაქტიკით მიღებული ნორმები. კეთილსინდისიერების, გამჭვირვალობისა და სამართლიანობის პრინციპებიდან გამომდინარე, კრისტალი ხელს უწყობს ფინანსური სექტორის მიმართ მომხმარებლებში სანდო პარტნიორის რეპუტაციის გამყარებას.

საკომუნიკაციო არხები

ყოველდღიურ რეჟიმში, კომპანიის საინფორმაციო ცენტრის ოპერატორები ასეულობით მომხმარებელს სრული დატვირთვით ემსახურებიან. საინფორმაციო ცენტრთან დაკავშირება მომხმარებლებს ოთხი დისტანციურ არხის საშუალებით შეუძლიათ: Facebook, onlinechat,  ელ. ფოსტა (contact@crystal.ge) და  ცხელი ხაზი (2 02 20 20).

აღნიშნული არხები კომპანიას ასევე ეხმარება მომხმარებელთა საჩივრების/პრეტენზიების მართვაში.

საჩივრების/პრეტენზიების მართვის მექანიზმი

მომხმარებელს შეუძლია მისთვის მოსახერხებელი ნებისმიერი საკომუნიკაციო არხის გამოყენებით, მატერიალური სახითაც დააფიქსიროს პრეტენზია თანამშრომლობის პროცესში წარმოქმნილი უკმაყოფილებისა თუ დაუთანხმებლობის შესახებ. ამასთან, პასუხის მიღება მისთვის სასურველი ფორმით მოითხოვოს. აღსანიშნავია, რომ საჩივარზე რეაგირება კომპანიაში მაქსიმალურად ოპერატიულად ხორციელდება.

სწორედ მიღებული პრეტენზიების ერთ სისტემაში თავმოყრისა და მასზე სწრაფი რეაგირების მიზნით კრისტალში დაინერგა  მომხმარებელთა  საჩივრის/პრეტენზიების მართვის  სისტემა. ერთიან სისტემაში აღრიცხული მონაცემები ეხმარება კომპანიას  პრეტენზიებისა და ხარვეზების იდენტიფიცირებაში, მის ანალიზსა და მომხმარებელზე ორიენტირებული, ახალი გადაწყვეტილებების მიღებაში.

მომხმარებელთა უფლებების დაცვისა და მათი მხარდაჭერის მიმართულებით კრისტალი კვლავ აქტიურად გააგრძელებს მუშაობას. ახალი ინიციატივები, პროექტები, სერვისები და პროდუქტები მაქსიმალურად იქნება მორგებული მომხმარებელზე და მათი უფლებებისა და ინტერესების გათვალისწინებით განხორციელდება.

 #15მარტი #იცოდეშენიუფლებები #იყავიდაცული

The post კრისტალი მომხმარებელთა უფლებების დაცვის საერთაშორისო დღეს  უერთდება appeared first on BusinessFeed.

Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



შესვლა
 Share

  • Who's Online   32 all people including: 2 წევრი, 2 ანონიმური, 28 ვიზიტორი სრულად ნახვა

    • Chrome(16)
    • Facebookexternalhit(1)
    • YandexBot(2)
    • Googlebot(1)
    • Freeman
    • Googlebot-Image(2)
    • Seth