ფლუდკონტროლცი

iaiameri

• ფორუმელი

კარგია

მივესალმები

This guy doesn't just wanna win you know, he wants to bury ya, he wants to humiliate ya, he wants to prove to the whole world that you was nothin but some kind of freak the first time out. He said you were a one time lucky bum! Well now I don't wanna get mad in a biblical place like this. But I think you're a hell of a lot more than that kid! 

• ფორუმელი

როდესაც იუზერები დაემატებიან, მერე გახდება საჭირო

This guy doesn't just wanna win you know, he wants to bury ya, he wants to humiliate ya, he wants to prove to the whole world that you was nothin but some kind of freak the first time out. He said you were a one time lucky bum! Well now I don't wanna get mad in a biblical place like this. But I think you're a hell of a lot more than that kid! 

• ფორუმელი
4 საათის წინ, ბაყბაყდევი said:

როდესაც იუზერები დაემატებიან, მერე გახდება საჭირო

გინდა ეხლა კიდე დაგარეპორტო?

• ფორუმელი
12 minutes წინ, iaiameri said:

რავი ასეთი და ისეთი აგრეგატი გვაქვენო

ეგ ალბათ სხვა რამით ტრაბახობდა მური :lol:

ბულკი ვარ ჩვეულებრივი © Mulan
ბებიაჩემი გრძნეული ქალი იყო © Mulan

• ფორუმელი
Posted (შესწორებული)

ისე სადღაც მოვკარი თვალი, პირველი 100 იუზერი იქნება მარტო ასე ბუნებრივად უფლუდკონტროლო, მერე თუ ვინმეს მოუნდება, ფასიანი vip სტატუსი უნდა იყიდოსო, იქნება როგორც ყოველთვიური, ასევე ერთწლიანი პაკეტებიო

პლუს მაგას ვიპ პაკეტს თუ იყიდი, შენი ნიკი უფრო მსხვილ იშრიფტით იქნება და თან ფერი შეგეძლება აირჩიო

Edited by საწყალი ოსვალდო რიოსი

მერვე და მეცხრე ვიქტორინის გამარჯვებული :bravo:

• ფორუმელი
Posted (შესწორებული)

ვინც ახალ იუზერს მოიყვანს, ფლუდკონტროლი შეუმსუბუქდება :UP:

პს. რეალურად ფლუდკონტროლს არ ვაპირებთ. შეურაცხყოფებზე იქნება ბანები. ვინც სიტუაციას აბინძურებს 20%-ითაც დააბინძურებს და 80თაც. 

პოსტის ჩასწორება, გაფრთხილება, მორიგების მცდელობა, ბანი. წერტილი

Edited by Moor