OFFICE TV Series

• ფორუმელი
6 საათის წინ, Darkness said:

პირველ სეზონს ვუყურე და საერთოდ ვერ დავამუღამე.

მოდერატორი ხომ ხარ და წაშალე ეგ პოსტი, ამ თემაში ცოდვაა ეგეთი პოსტის დაწერა.

Angels lie to keep control.

• ფორუმელი

1.png

This guy doesn't just wanna win you know, he wants to bury ya, he wants to humiliate ya, he wants to prove to the whole world that you was nothin but some kind of freak the first time out. He said you were a one time lucky bum! Well now I don't wanna get mad in a biblical place like this. But I think you're a hell of a lot more than that kid! 

• ფორუმელი

ეხლა -8 გრადუსია გარეთ, მე ბუხართან ვზივარ და მე-2 სეზონის მე-10 სერიას ვუყურებ (შობა). ასწორებს :vasha:

This guy doesn't just wanna win you know, he wants to bury ya, he wants to humiliate ya, he wants to prove to the whole world that you was nothin but some kind of freak the first time out. He said you were a one time lucky bum! Well now I don't wanna get mad in a biblical place like this. But I think you're a hell of a lot more than that kid! 

• ფორუმელი

nwvqu9ru31961.jpg

მე მევასება მაგრად. ძან მაგრად. იმენა ერთი 5-ჯერ მექნება სერიების 90% ნანახი

ბოლო სეზონები არ მინახავს იმდენად ხარისხიანად.

ვაბშე 2 სეზონი გადიოდა და მამიდაშვილმა ჩამოიტანა დისკზე და მაშინ ვუყურე პირველად, ანუ ერთ-ერთი პირველი ქართველი ვარ, ვინც ეზიარა წმინდა იუმორს

• ფორუმელი

ჩემი all time საყვარელი სერიალია. პილოტიდან ფინალამდე მიყოლებით მინიმუმ 15-ჯერ მაქვს ნანახი. არ დამითვლია. და პროსტა ნახადუ რენდომ სერიები როდის რამდენი მაქვს ჩართული არ ვიცი. ზეპირად ვიცი იმინა. :დ 

ახლა კაი ხანია არ მინახავს :დ  ერთი წელი მინდა რო უოფისოდ ვიყო, რო მერე ერთიანად ჩავუჯდე და კაი გაბიჟვინებულზე მივბინჯო თავიდან ბოლომდე <3 :დ 

• ფორუმელი

არცერტი სერია არ მაქვს ნანახი 

ამდენი მოვლით მძღნერიც კი აყვავდება და მე არ ავყვავდებოდი?  (c)ქეთუ