ფორუმელი Seth Posted 14 ნოემბერი Posted 14 ნოემბერი 12 minutes წინ, Freeman said: რა კაცია მერე იტყვიან ნორმალურიაო Share on other sites More sharing options...
ფორუმელი Moor Posted 14 ნოემბერი Posted 14 ნოემბერი 13 minutes წინ, Freeman said: რა კაცია გერონტოფილიაზე კითხოს რამე აბა Share on other sites More sharing options...
მოდერატორი Freeman Posted 14 ნოემბერი Posted 14 ნოემბერი 4 minutes წინ, Seth said: მერე იტყვიან ნორმალურიაო ვინ დააბრალა სენიორ? 4 minutes წინ, Moor said: გერონტოფილიაზე კითხოს რამე აბა მე ვკითხე ჯემინაის, რას ფიქრობ მაკრონების წყვილზეთქო და აჰა I can't help with responses on elections and political figures right now. While I would never deliberately share something that's inaccurate, I can make mistakes. So, while I work on improving, you can try Google Search. Share on other sites More sharing options...
ფორუმელი Moor Posted 14 ნოემბერი Posted 14 ნოემბერი @Freeman ჯემენაი დებილია. claude.aiს მიაწექი Share on other sites More sharing options...
მოდერატორი Freeman Posted 14 ნოემბერი Posted 14 ნოემბერი ონლაინ, Moor said: ჯემენაი დებილია გონებაშეზღუდული :დ ონლაინ, Moor said: claude.ai ოკ Share on other sites More sharing options...
მოდერატორი Freeman Posted 14 ნოემბერი Posted 14 ნოემბერი მემგონი გერა არც ბლეფაობდა :დ PARIS — France is tapping retired defense-industry workers to create what it calls a “defense industrial reserve,” a pool of experienced labor that can help ramp up production of weapons and armament in times of need. Share on other sites More sharing options...
ფორუმელი Moor Posted 14 ნოემბერი Posted 14 ნოემბერი ვსერჩავდი და სადღაც 1.5 მლნ ყოფილა ტვირთბრუნვა კავკასიაზე. ომის დაწყების მერე 60% გაიზარდა. მაგიტო გვაქვს 8%იანი ეკონომიკური ზრდა მგონი. თეორიულად შეუძლია მომავალ წელს ორჯერ მეტი გაატაროს და სადღაც 5 წელში 10 მლნ. ინფრასტრუქტურის პრობლემა მარტო საქართველო არაა. ჩვენ კი გვაქვს ბანძი პორტები მარა ამას ემატება ბანძი რკინიგზები, და კასპიის ზღვაზე ბორნები. ესეც რო მოგვარდეს, კავკასია მაინც ვერ იქნება ალტერნატივა გლობალულად. სადღაც 3-7% შეიძლება გაატაროს რო შევადაროთ რუსულ და სუეცის კოროდორებს. რუსული უფრო სწრაფიცაა და ტარიფებიც უკეთესია. ნუ სანქციები აფუჭებს იმათ საქმეს. ნუ სუეცი ცოტა უფრო ხარჯიანიანდა მეკობრეებიცაა, იქიდანაც შეიძლება ხურდების წამოღება, მარა სხვა ლეველია. 50 გემს ატარებენ დღეში. მოკლედ კავკასიამ მაქს ძირითადი კოროდორების შეფერხებისას იხეიროს. ისე ვის დაკარგვია. ჩვენთვის ტვირთების 5% არაა ცუდი საქმე. მარა ნთაგორიანი გაუგებრობაა მაინც არც ამერიკა გადაფსიხდება და არც ევროპა რო რამე 1 Share on other sites More sharing options...
ფორუმელი Seth Posted 14 ნოემბერი Posted 14 ნოემბერი (შესწორებული) 23 minutes წინ, Moor said: ჩვენ კი გვაქვს ბანძი პორტები მარა ამას ემატება ბანძი რკინიგზები, და კასპიის ზღვაზე ბორნები. ტვირთებს გააჩნია. რამდენადაც მე მახსოვს შუა დერეფანი იყო/არის საკონტეინერო გადაზიდვებისთვის. თეორიულად ანაკლია მოხსნის ყველა ბანძი პორტის პრობლემას. რკინიგზაა პრობლემა - მთელი ჩვენი ხაზი ბეიუკასიკიდან - ფოთამდე არის დედაიმასქნილი. ამას სჭირდება სერიოზული აფგრეიდი. იგივე იყო მამედლენდში (ახლა არ ვიცი). როგორც ჩანს პირველ ეტაპზე 5 მლნ-მდე ტონის გადაზიდვას შეძლებენ მაქსიმუმ. აქ ითვლება რკინიგზაც და საავტომობილოც. მეტზე უკვე დამატებითი ინვესტიციაა საჭირო. 23 minutes წინ, Moor said: რუსული უფრო სწრაფიცაა და ტარიფებიც უკეთესია. ნუ სანქციები აფუჭებს იმათ საქმეს. კი. ლოთლენდი ოპტიმალურია ეკონომიკური კუთხით. ამიტომაც დაიკეტა :დ სუეცი მარტო საზღვაო თემაა და შესაბამისი რისკები ახლავს + სიძვირე. გადაზიდვებში ყველაზე იაფი რკინიგზაა, თუ ნავთობპროდუქტებს დავამატებთ მაშინ ტრუბა და მერე რკინიგზა. Edited 14 ნოემბერი by Seth Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
შესვლა