• ფორუმელი

@ბაყბაყდევი leuville da retro მასთ ითია ბათუმში. ახლა გალერიაშიც გამიხანეს გველებმა როცა დიეტაზე ვარ მაშინ.

2 საათის წინ, ბაყბაყდევი said:

ჭიკაანასგან

დაგასწრეს გოჭიკო

მერი ქრისმეს ია fილthი ენიმალს :shampan:

• ფორუმელი
30 minutes წინ, კიჭარტი said:

retro მასთ ითია ბათუმში

ეს ვიცი.

რავიცი ბათუმში მარსელის გარდა არსად დავდივარ მანდამაინც. მაკმაყოფილებს

This guy doesn't just wanna win you know, he wants to bury ya, he wants to humiliate ya, he wants to prove to the whole world that you was nothin but some kind of freak the first time out. He said you were a one time lucky bum! Well now I don't wanna get mad in a biblical place like this. But I think you're a hell of a lot more than that kid! 

• ფორუმელი

სახლში გაკეთებული კომპოტი დიეტაში გავა?

შაქრის გარეშე რა თქმა უნდა

This guy doesn't just wanna win you know, he wants to bury ya, he wants to humiliate ya, he wants to prove to the whole world that you was nothin but some kind of freak the first time out. He said you were a one time lucky bum! Well now I don't wanna get mad in a biblical place like this. But I think you're a hell of a lot more than that kid! 

• ფორუმელი

მეზარება ვარჯიშზე წასვლაა...:drug:

არადა მაგის გარეშეც ვერ ვძლებ

• ფორუმელი
2 minutes წინ, კიჭარტი said:

მეზარება ვარჯიშზე წასვლაა

ეხლა მიდიხარ?

• ფორუმელი

93.3 (98)

• ფორუმელი

ეჭვი მაქვს ამ ერთ დამპლურ კგ-ს იმენა ვერ ჩამოვცდები ამ ცხოვრებაში რა

——-

3-4 თვიანი ინტერვალის მერე, დღეს პირველად დავლიე ყავა. ხოდა ვფიქრობ ახლა, დამქენჯნოს სინდისმა თუ არ. რაღაც პონტში გაასწორა, მაგრამ ძაან გადავირიეც არა.

ხოდა, დავაბრუნო თვეში მაქსიმუმ 4-ჯერ ყავის ლიმიტი თუ რა გავაკეთო ვფიქრობ.:ugh:

• ფორუმელი

@კიჭარტი ყავას რას უწუნებ?