იმუშავებდით ესეთ ადგილას?

ბაყბაყდევი

• ფორუმელი

This guy doesn't just wanna win you know, he wants to bury ya, he wants to humiliate ya, he wants to prove to the whole world that you was nothin but some kind of freak the first time out. He said you were a one time lucky bum! Well now I don't wanna get mad in a biblical place like this. But I think you're a hell of a lot more than that kid! 

• ფორუმელი

ვერა

ეგეთ სივიწროვეში პანიკისგან მოვკვდები

ვინმე ზედმეტად რომ მეხუტება და მბოჭავს, მაგაზეც გულის ფრიალი მეწყება და მანდ სულს განვუტევებდი :facepalm:

Aerodynamically, the bumble bee shouldn't be able to fly, but the bumble bee doesn't know it so it goes on flying anyway.

• ფორუმელი
ონლაინ, ფორთოხალი said:

ვინმე ზედმეტად რომ მეხუტება და მბოჭავს, მაგაზეც გულის ფრიალი მეწყება

მაგ დროს კი უნდა დაგეწყოს გულის ფრიალი წესით.

ეგრე იცის.

:rolf:

This guy doesn't just wanna win you know, he wants to bury ya, he wants to humiliate ya, he wants to prove to the whole world that you was nothin but some kind of freak the first time out. He said you were a one time lucky bum! Well now I don't wanna get mad in a biblical place like this. But I think you're a hell of a lot more than that kid! 

• ფორუმელი
7 minutes წინ, ბაყბაყდევი said:

მაგ დროს კი უნდა დაგეწყოს გულის ფრიალი წესით.

ოო, მაგნაირ ფრიალზე არ ვამბობ :D

Aerodynamically, the bumble bee shouldn't be able to fly, but the bumble bee doesn't know it so it goes on flying anyway.

კლაუსტროფობია და რამე?!

მაგის არ მეშინია.

სამაგიეროდ სიმაღლის შიში მაქვს ოხრად.

ბავშვობაში, გაგიჟებულ ენგურზე უნდა გადავსულიყავით. სამი ხელის სიფართე მორის გავლით და კინაღამ წავიღე წერილი :D

არადა, სიზმარში სულ დავფრინავ და ვვარდები. ვიცი რომ სიზმარია, მაგრამ მაინც გაოფლილი ვიღვიძებ :D

1 საათის წინ, NAVARA said:

ერთხელ ვუყურე ტიპი ანძაზე აძვრა სარემონტოდ. თმები გამითეთრდა. კილომეტრიანი იყო მგონი.

Fall ტუტუცური ფილმია მარა გული შემიწუხდა რა

261062.webp