ქალთმოძულე მულო

ცხენესი

• ფორუმელი
ონლაინ, Mulan said:

სისხლი გათხუპუნებინოთ! 

The Office Lol GIF by NETFLIX

This guy doesn't just wanna win you know, he wants to bury ya, he wants to humiliate ya, he wants to prove to the whole world that you was nothin but some kind of freak the first time out. He said you were a one time lucky bum! Well now I don't wanna get mad in a biblical place like this. But I think you're a hell of a lot more than that kid! 

• ფორუმელი

მულანჩიკ შენ ქუთაისელი მეგონე 

This guy doesn't just wanna win you know, he wants to bury ya, he wants to humiliate ya, he wants to prove to the whole world that you was nothin but some kind of freak the first time out. He said you were a one time lucky bum! Well now I don't wanna get mad in a biblical place like this. But I think you're a hell of a lot more than that kid! 

• ფორუმელი
4 minutes წინ, ბაყბაყდევი said:

მერე ერთი და იგივე არაა? )

Angels lie to keep control.

• ფორუმელი

@Mulan შენ მე რა გითხარი ? გადავშალო ეგვიპტური ნაჯღაპნები ? 

სოფლელი ხარ ველქამ ძმაო პროსტა იყავი რა შენთვის მე არაფერს მიშლი პროსტა გარეთ ნუ გამოდიხართ

• ფორუმელი
29 minutes წინ, ბაყბაყდევი said:

ქუთაისიდან 6 კმ ში ვარ გაზრდილი, რამდენჯერ უნდა დავწეროოო?  :rolf:

ნუ ჩემი ოჯახის წევრები გორაზე არიან დაბადებულ - გაზრდილები და ჩემი სანათესაოს დიდი წილი მანდაა მარა 90 იანების სიტუაციის გამო მე სოფელში გავიზარდე თუმცა სკოლაში ქუთაისში დამათრევდნენ კი ნუ ბევრი გამოვიცვალე სკოლებიც მარა პირველი და ბოლო სკოლა ქუთაისში იყო თუუმცა მაინც სოფლელად მიმაჩნია თავი ასე თუ ჩავკონკრეტდებით! ვოტ! :lol: 

28 minutes წინ, Sylar said:

მერე ერთი და იგივე არაა? )

ხო აბა რა :facepalm:

29 minutes წინ, მძინავს said:

გადავშალო ეგვიპტური ნაჯღაპნები ? 

:rolf:

აუ ხოო რააა

ამენჰოტეპის სული გამოიძახე ოღონდ ვოკარუები ჩამიწერე რააა

აუუ მიიიდიიი   :rolf:

29 minutes წინ, მძინავს said:

პროსტა გარეთ ნუ გამოდიხართ

თქვენ დაგეკითხებით რეა :boli:

არ მიზღუდავს ამ ჩემ ქვეყანაში ეს ქალაქელი სნობი გადაადგილებას! ფჰჰჰ :getakva:

პროსტა ასფალტის და ხრიოკი თბილისის გარდა არაფერი გინახავთ ტიპებს რანაირად მეტლიკინებით იალაღებზე გაზრდილ გოგოს, სინდისი იქონიეთ! 

• ფორუმელი

გველესის პირადობის მოწმობა როგორ მაინტერესებს

ქალაქ სოფელზე ბევრის მოლაპარაკეები არ ასრულებენ ხოლმე სასიამოვნოდ

ტოტებს ქარისას გადაჰყვა მარტი...

• ფორუმელი

@Mulan არ ვიცოდი მართლა თუ სოფლელი იყავი. აწი მეცოდინება  :rofl::camomile: