საახალწლო სუფრა

ცხენესი

• ფორუმელი

ძმაო ოჯახი ამ სუფრას 300 ლარში გააკეთებს

აგროჰაბში და ძვირიან ნავთლუღებში შოპინგს არ ვგულისხმობ

This guy doesn't just wanna win you know, he wants to bury ya, he wants to humiliate ya, he wants to prove to the whole world that you was nothin but some kind of freak the first time out. He said you were a one time lucky bum! Well now I don't wanna get mad in a biblical place like this. But I think you're a hell of a lot more than that kid! 

• ფორუმელი

@კიჭარტი რასაც ვამბობ ეგრეა

მანდ ყველაზე ძვირიანი ხორცია

150 ლარი გოჭი

70 ლარის ხორცეული. თავისი წიწილით და სამწვადით. + ქათამი საცივისთვის

This guy doesn't just wanna win you know, he wants to bury ya, he wants to humiliate ya, he wants to prove to the whole world that you was nothin but some kind of freak the first time out. He said you were a one time lucky bum! Well now I don't wanna get mad in a biblical place like this. But I think you're a hell of a lot more than that kid! 

• ფორუმელი

@კიჭარტი აგროჰაბში ეხლა რომ შეხვიდე გოჭი ღირს შემწვარი 200 ლარი

ეხლა დაფიქრდი სხვაგან რა ეღირება

• ფორუმელი
20 minutes წინ, ბაყბაყდევი said:

ძმაო ოჯახი ამ სუფრას 300 ლარში გააკეთებს

კაცო გოჭი თავისი თუ ყავს და ეზოში ქათამიც დაურბის და იქ ბოსტანში ფხალიც აქვს და მულანაც თუ ქვია გააკეთებს კიბატონო მაგრამ საყიდელი რომ გქონდეს ვერა 

• ფორუმელი

არა

საჭმელში  მინიმალისტი ვარ

1000ლარად მირჩევნია რამე ნივთი ვიყიდო

ვიდრე ტრადიციული სუფრა გავშალო

და არც ისე საყვარელ ნათესავებს შევახარბო