Mulan

• ფორუმელი
1 minute წინ, Mulan said:

რადიაციული ფონი უსაფრთხოა? 

ჩერნობილში დიდი ხანია არის სეიფ ზონები, სადაც ექსკურსია ნებადართულია

ასევე, პრიპიატის ირგვლივ მუდმივი დასახლებები შეიქმნა უკვე

ხალხი ჩვეულებრივად ცხოვრობს

1 დიდი მაღაზიაც არის სურსათის

This guy doesn't just wanna win you know, he wants to bury ya, he wants to humiliate ya, he wants to prove to the whole world that you was nothin but some kind of freak the first time out. He said you were a one time lucky bum! Well now I don't wanna get mad in a biblical place like this. But I think you're a hell of a lot more than that kid! 

• ფორუმელი
2 minutes წინ, Mulan said:

რადიაციული ფონი უსაფრთხოა?

მგონი ყველგან არა და მაგ პონტში უნდა მაგასაც იმ თემაში ძუძუებზე წუწუნებდა და ტყუილად არ მოუნდებოდა იქ წასვლა 

• ფორუმელი

This guy doesn't just wanna win you know, he wants to bury ya, he wants to humiliate ya, he wants to prove to the whole world that you was nothin but some kind of freak the first time out. He said you were a one time lucky bum! Well now I don't wanna get mad in a biblical place like this. But I think you're a hell of a lot more than that kid! 

• ფორუმელი
4 minutes წინ, მძინავს said:

მგონი ყველგან არა და მაგ პონტში უნდა მაგასაც იმ თემაში ძუძუებზე წუწუნებდა და ტყუილად არ მოუნდებოდა იქ წასვლა 

რას წუწუნებდა არ მაქვსო? 

• ფორუმელი

@Mulan ბევრი ზონაა უსაფრთხო

მე სტალკერობა კი მინდა)))

თამაშის ასაკიდან ვერ გამოვედი.

@მძინავს დეკოლტიანი ფოტო მედო და გამევსო პმ

შტატი არც უკითხიათ))