ვინ იყვნენ

კარქი გოგო

• ფორუმელი

@კარქი გოგო მეჯინიბე ეგრეა ზუსტად ვიცი

და კუს ტბა ანუ დამპროექტებელი არა, მაგრამ მაგის იდეა იყო და დამსახურება

თბილისის ზღვა რომ გააკეთეს, ქალაქის მეორე ბოლოშც უნდა იყოს რამე რეზერვუარის პონტიო რომ ტენიანობა დაბალნსდესო და მაგ თემებში იყო ჩართული

This guy doesn't just wanna win you know, he wants to bury ya, he wants to humiliate ya, he wants to prove to the whole world that you was nothin but some kind of freak the first time out. He said you were a one time lucky bum! Well now I don't wanna get mad in a biblical place like this. But I think you're a hell of a lot more than that kid! 

• ფორუმელი
Posted (შესწორებული)

@ბაყბაყდევიაუ გამანებე თავი, აღარ მჯერა ეხლა რაა. ჯერერთი იპოდრომის დაარსებს იდეა სხვა ადამიანს ეკუთვნოდა საერთოდ, უბრალოდ ვეღარ გაკადრე წყარო ჩამიგდე წავიკითხავ თქო :))) 

Edited by კარქი გოგო

• ფორუმელი

@კარქი გოგო არაფრის

გაიზარდე დიდი გოგო

This guy doesn't just wanna win you know, he wants to bury ya, he wants to humiliate ya, he wants to prove to the whole world that you was nothin but some kind of freak the first time out. He said you were a one time lucky bum! Well now I don't wanna get mad in a biblical place like this. But I think you're a hell of a lot more than that kid! 

• ფორუმელი

@კარქი გოგო საჯაროშე პერიოდიკის განყოფილებაში შეიძლება დაგეხმარონ. სტატიებს იპოვი სსრკსდროინდელს.ჯერ ზემოთ ადი მაამრდაშვილში და მერე დაბლა მაჩაბელში...

• ფორუმელი
15 minutes წინ, კარქი გოგო said:

@ბაყბაყდევიაუ გამანებე თავი, აღარ მჯერა ეხლა რაა. ჯერერთი იპოდრომის დაარსებს იდეა სხვა ადამიანს ეკუთვნოდა საერთოდ, უბრალოდ ვეღარ გაკადრე წყარო ჩამიგდე წავიკითხავ თქო :))) 

ეგრეა. მეფის რუსეთის დროს არის არის ჯერ კიდევ გახსნილი და სახელიც დამაარსებლის ანატოლი იპოდრომის პატივსაცემად შემორჩა.

• ფორუმელი

რა ჯიუტი თაობა მოდის