ლიტერატურული კლუბი

• ფორუმელი

იუვალ ნოა ჰარარი- საპიენსი

მერე ჩავხედავ ჩემს რიდლისტს და დავდებ სხვა ვარიანტებსაც.

რეალური დედლაინები ავირჩიოთ.

მერი ქრისმეს ია fილthი ენიმალს :shampan:

• ფორუმელი
1 minute წინ, კიჭარტი said:

იუვალ ნოა ჰარარი- საპიენსი

ეს ცოტა ტექნიკური წიგნია არა?

მე უფრო მხატვრულებზე ვფიქრობ.

არ მეთანხმებით?

This guy doesn't just wanna win you know, he wants to bury ya, he wants to humiliate ya, he wants to prove to the whole world that you was nothin but some kind of freak the first time out. He said you were a one time lucky bum! Well now I don't wanna get mad in a biblical place like this. But I think you're a hell of a lot more than that kid! 

• ფორუმელი

დავდებ ვარიანტებს მოგვიანებით.

დადეთ თქვენც :) 

ჯერ შეჭამე ბაყაყი მაქვს დასამთავრებელი:drug:

მერი ქრისმეს ია fილthი ენიმალს :shampan:

• ფორუმელი

@ბაყბაყდევი

მშვენიერი

თანამედროვე წიგნები? 

მე ახლა მალე დავასრულებ ერთ წიგნს და იქითა კვირიდან მზად ვიქნები

ტოტებს ქარისას გადაჰყვა მარტი...

• ფორუმელი
5 საათის წინ, marguerite said:

თანამედროვე წიგნები? 

მე მხატვრულს ვემხრობი

დანარჩენი თქვენს სურვილს მოვერგები

This guy doesn't just wanna win you know, he wants to bury ya, he wants to humiliate ya, he wants to prove to the whole world that you was nothin but some kind of freak the first time out. He said you were a one time lucky bum! Well now I don't wanna get mad in a biblical place like this. But I think you're a hell of a lot more than that kid! 

• ფორუმელი
On 12/1/2021 at 1:38 PM, კიჭარტი said:

დავდებ ვარიანტებს მოგვიანებით.

:yawn:

• ფორუმელი

მე დავიწყე რაღაცის კითხვა

თქვენ ხო ხალხი არ ხართ

;(