ფორუმელი Mulan Posted 18 დეკემბერი, 2020 Posted 18 დეკემბერი, 2020 პლუსების და მინუსების ამბავი 2020 ის ბოლოსთვის როგორია? სიმბოლური თემა Share on other sites More sharing options...
X-Ray Posted 18 დეკემბერი, 2020 Posted 18 დეკემბერი, 2020 1 საათის წინ, mulan said: პლუსების და მინუსების ამბავი 2020 ის ბოლოსთვის როგორია? სიმბოლური თემა ჯერ პრავა აიღე, ელექტრომობილცი Share on other sites More sharing options...
ფორუმელი Mulan Posted 18 დეკემბერი, 2020 Author Posted 18 დეკემბერი, 2020 57 minutes წინ, ცხვარი და ოციანი said: ჯერ პრავა აიღე, ელექტრომობილცი მეეტკინააა Share on other sites More sharing options...
iaiameri Posted 18 დეკემბერი, 2020 Posted 18 დეკემბერი, 2020 ბევრი მინუსი აქვს, არც ისე ეკოლოგიურია როგორც გვირეკლამებენ. Share on other sites More sharing options...
ფორუმელი Cringy Posted 18 დეკემბერი, 2020 Posted 18 დეკემბერი, 2020 იმ მანქანას რა ვუთხარი ქვეყნის ერთი ბოლოდან მეორემდე რომ ვერ მიგიყვანს :babu: მეც ეხლა კრასნოდარიდან იაკუტსკამდე რომ მიმიყვანოს იმას არ ვითხოვდე მეორე მანქანად შეიძლება კერძო სახლში ან დაბალ სართულზე თუ ცხოვრობ. 1 Share on other sites More sharing options...
X-Ray Posted 18 დეკემბერი, 2020 Posted 18 დეკემბერი, 2020 1 საათის წინ, Cringy said: იმ მანქანას რა ვუთხარი ქვეყნის ერთი ბოლოდან მეორემდე რომ ვერ მიგიყვანს :babu: მეც ეხლა კრასნოდარიდან იაკუტსკამდე რომ მიმიყვანოს იმას არ ვითხოვდე მეორე მანქანად შეიძლება კერძო სახლში ან დაბალ სართულზე თუ ცხოვრობ. მე უარესს ვიტყვი... იმ მანქანის დედას შევეცი, პლოსკო და ატვიორტკით რო ვერ გააკეთებ Share on other sites More sharing options...
ფორუმელი kvipriane Posted 19 დეკემბერი, 2020 Posted 19 დეკემბერი, 2020 23 საათის წინ, iaiameri said: ბევრი მინუსი აქვს, არც ისე ეკოლოგიურია როგორც გვირეკლამებენ. მართალია !!! მატი აკუმულატორების უტილიზაცია მოიცავს დიდ პერიოდს და ძალიან ცუდად მოქმედებს გარემოზეო, - ასეთი რამ გამიგია მცოდნეებისგან ხოლო, რაც შეეხება საქართველოში არსებულ ელექტრო თუ ნახევრად ელექტრო ავტომობილების შესახებ, მე რაც ვიცი სამი ტიპის ამგვარი ავტომობილებია ჩვენთან 1. სრულიად ელექტრო (მაგალითად ნისან ლიფი) 2. ჰიბრიდული (მათ შორის პლაგ-ინ, ასეთი ბევრია ტოიოტა, ჰონდა, ჰიუნდაი, და ა.შ.) 3. სრულიად ელექტრო, პლაგ-ინ-ი, ოღონდ საბარგულში მცირე ზომის გენერატორით (მაგალითად : - შევროლე ვოლტი) პირველი კატეგორია ჩვენტან მასიურად მოძრაობენ ნისსან ლიფები, რომლებიც ერთი სრული დატვირთვით 100-დან 140კმ.-მდე გადიან ეს არაა ბევრი რატქმაუნდა, მაგრამ ნუ რაც არის ეს არის მეორე კატეგორიაში , როგორც ჩვენი რეალობიდან ირკვევა გამოირცევა პრიუს C - ბევრი მიზეზების გამო მესამე კატეგორიაში კი ზემოთარნიშნული - შევროლე ვოლტიც ფართოდაა გავრცელებული ასე რომ საქართველო წარმატებულად უერთდება "ახალი რელიგიის" შექმნის პროცესს და ფეხს უწყობს მას თავდაპირველად იყო სიტყვაი და სიტყვაი იყო ღმრთისა თანა და ღმერთი იყო სიტყვაი იგი ... Share on other sites More sharing options...
iaiameri Posted 19 დეკემბერი, 2020 Posted 19 დეკემბერი, 2020 @kvipriane მე მგონი ნავთობის მომპოვებელი ქვეყნების ჩაჩოჩების მცდელობაა, თორე ნამდვილად არაა ეგ მანქანები ეკოლოგიური.. ელექტრონერგიის წარმოება გაიზრდება არნახულ მასშტაბებამდე და სწორედაც ეგ აკუმლიატორები დიდი პრობლემა იქნება., მერე შეკეთების პრობლემაც არისო. შუა ტრასაზე თუ გაფუჭდა, ნებისმიერი გამვლელი ვეღარ დაგაქოქინებსო. მოკლედ უამრავი მინუსია. ეკოლოგიურობის მხრივ ველოსიპედს ვერაფერი შეედრება, ჯერჯერობით. Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
შესვლა