კომპში ქეთუქეთო ჩამისახლდა

• ფორუმელი

მოკლედ, ადრე მისი სურათი მქონდა გადმოწერილი ფორუმიდან. ახლა სურათი აღარ მაქვს, მაგრამ სტარტის მენიუში ისევ ჩანს (იხ. მარჯვენა ზედა კუთხე). მას მერე ბევრი სურათი გადმოვწერე, ბევრი წავშალე, გადავიტანე,  ავტვირთე და ა. შ. 

რას მირჩევთ?

KetuKeto.png

ზანგი მივედი ოფისში © Mulan

• ფორუმელი

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

This guy doesn't just wanna win you know, he wants to bury ya, he wants to humiliate ya, he wants to prove to the whole world that you was nothin but some kind of freak the first time out. He said you were a one time lucky bum! Well now I don't wanna get mad in a biblical place like this. But I think you're a hell of a lot more than that kid! 

• ფორუმელი

ვაა, წითლად როგორ გაქვს ის რაღაცები?

მერვე და მეცხრე ვიქტორინის გამარჯვებული :bravo:

• ფორუმელი

ისე, თავის დროზე რატომ გადმოწერე საინტერესოა

This guy doesn't just wanna win you know, he wants to bury ya, he wants to humiliate ya, he wants to prove to the whole world that you was nothin but some kind of freak the first time out. He said you were a one time lucky bum! Well now I don't wanna get mad in a biblical place like this. But I think you're a hell of a lot more than that kid! 

• ფორუმელი
ონლაინ, საწყალი ოსვალდო რიოსი said:

ვაა, წითლად როგორ გაქვს ის რაღაცები?

საიდანღაც იცვლება. ადრე მგონი სხვა ფერი იყო.

ონლაინ, ბაყბაყდევი said:

ისე, თავის დროზე რატომ გადმოწერე საინტერესოა

მომხიბლა :user: მაშინ არც ძუძუებს დებდა და არც პოსტებში წერდა ამისთანებს. თან ნაცნობი აღმოჩნდა ფეისბუქის ერთი ჯგუფიდან.

ზანგი მივედი ოფისში © Mulan

• ფორუმელი

ეს თემა ქეთოქეთუს აქ ჩასახლებას ემსახურება

run :drakoni: