როცა კინოთეატრები გაიხსნება

Katutu

• ფორუმელი

@დათვების მეგობარი ფიტნეს დარბაზებიც?

This guy doesn't just wanna win you know, he wants to bury ya, he wants to humiliate ya, he wants to prove to the whole world that you was nothin but some kind of freak the first time out. He said you were a one time lucky bum! Well now I don't wanna get mad in a biblical place like this. But I think you're a hell of a lot more than that kid! 

• ფორუმელი
ონლაინ, ბაყბაყდევი said:

ფიტნეს დარბაზებიც?

კი. გახარიამ ასე თქვა.

ზანგი მივედი ოფისში © Mulan

• ფორუმელი
ონლაინ, დათვების მეგობარი said:

კი. გახარიამ ასე თქვა.

მე რატომღაც თებერვლის ბოლო მახსოვდა

1 თვე მოითმენს კაცი

მაინც ჭამა-სმის დრო მოდის

This guy doesn't just wanna win you know, he wants to bury ya, he wants to humiliate ya, he wants to prove to the whole world that you was nothin but some kind of freak the first time out. He said you were a one time lucky bum! Well now I don't wanna get mad in a biblical place like this. But I think you're a hell of a lot more than that kid! 

• ფორუმელი
3 minutes წინ, ბაყბაყდევი said:

@დათვების მეგობარი ფიტნეს დარბაზებიც?

აუ მეც ეგეთ დღეში ვარ. სიცივეა გარეთ რაღაც მომენტებში ასწორებს სირბილი მარა ხან ძაღლი გამომეკიდა ხან ძაღლისნაირი, ხან მანქანები დარბიან მხეცებივით მოკლედ მეც მიდნა დარბაზების გახსნა დროულად და მკიდია ერთი კორონა და ჭირი მაგათ რა :( 

• ფორუმელი

@mulan სიცივის პრობლემა არ მაქვს. აი, ძაღლების კი. დილაობით რომ ბნელა ხროვებად დადიან და ჩვეულებრივად შემჭამენ. :paraskeva:

პირველი ლოკ დაუნის მერე თითქმის ყველა დარბაზი გაძვირდა. იმედია ეხლაც ეგრე არ იქნება

• ფორუმელი
ონლაინ, ბაყბაყდევი said:

@mulan სიცივის პრობლემა არ მაქვს. აი, ძაღლების კი. დილაობით რომ ბნელა ხროვებად დადიან და ჩვეულებრივად შემჭამენ. :paraskeva:

შენ უბანშიც უხვად არიან ხო? ბიჯო კი არ მეშინია მარა მაგათ ეშინიათ მორბენალი ადამიანის და აგრესიულები ხდებიან მერე. 

გაიზარდა შენ დარბაზში? ჩემთან ულიმიტო 90 ლარი გახდა :gagwiwkni:

• ფორუმელი
Posted (შესწორებული)

@ბაყბაყდევი იქით უნდა გაეკიდო და გარბიან, როგორც წესი. თუ არა და დააპანჩურებ ერთ-ორ ყველზე აგრესიულს და პატარა შავკები ვერ გაბედავენ ვერაფერს.

Edited by დათვების მეგობარი
სიტყვა მქონდა გამორჩენილი

ზანგი მივედი ოფისში © Mulan