ფორუმელი PoisonnIvy Posted 10 მარტი, 2023 Posted 10 მარტი, 2023 @რედაქცია mec mecineba chem xmaze, eg araferi 2 minutes წინ, რედაქცია said: სამწუხაროა ერთ ყლუპში რომ ნასვამს ეძახი თავს pinakolada movwrupe cota da iseti gabruebuli var, mgonia magrad vigulave advilad vtvrebi There's things I wanna say to you but I'll just let you live. Share on other sites More sharing options...
ფორუმელი რედაქცია Posted 10 მარტი, 2023 Posted 10 მარტი, 2023 მე იმიტომ გამეცინა რომ არ მოველოდი Share on other sites More sharing options...
ფორუმელი PoisonnIvy Posted 10 მარტი, 2023 Posted 10 მარტი, 2023 @რედაქცია ras ar moelodi konkretulad shen sul mgonia ro dayenebuli xma gaqvs, rogor gavarkvio exla eg???? tu egeti chaxlechili xma gaqvs, dzalian sasiamovnoa There's things I wanna say to you but I'll just let you live. Share on other sites More sharing options...
ფორუმელი Sylar Posted 10 მარტი, 2023 Posted 10 მარტი, 2023 არ აქვს დაყენებული, რეალურადაც ზუსტად იგივე აქვს. Angels lie to keep control. Share on other sites More sharing options...
ფორუმელი რედაქცია Posted 10 მარტი, 2023 Posted 10 მარტი, 2023 4 minutes წინ, PoisonnIvy said: @რედაქცია ras ar moelodi konkretulad shen sul mgonia ro dayenebuli xma gaqvs, rogor gavarkvio exla eg???? tu egeti chaxlechili xma gaqvs, dzalian sasiamovnoa ეგეთ ბავშვურ ხმას ვერ ვხსნი იმდენად სასაცილოა ჩემთვის. ხმას არ ვიყენებ მაგრამ ალბათ ტელეფონში მომენტებში სხვანაირად ისმის და ასევე ნერწყვი თუ არ გადავყლაპე და ისე დავიწყე მიჭირს საერთოდ საუბარი Share on other sites More sharing options...
ფორუმელი რედაქცია Posted 10 მარტი, 2023 Posted 10 მარტი, 2023 სიგარეტის ბრალია, გავშლიდი მოოქროვილ ფურთხზე Share on other sites More sharing options...
ფორუმელი რედაქცია Posted 10 მარტი, 2023 Posted 10 მარტი, 2023 არ მგონია ჩახლეჩილი ხმა მქონდეს შენ ალბათ რამე სიმღერიდან დაგამახსოვრდა Share on other sites More sharing options...
ფორუმელი რედაქცია Posted 10 მარტი, 2023 Posted 10 მარტი, 2023 ისე ერთ საიდუმლოს დავწერ ჩემი თავი პროფილში 11 -12 წლის ვიყავი რომ ვნახე და ხმაზეც ვერ გეტყვი დარწმუნებით მაქვს თუ არა ჩახლეჩილი, არ მიფიქრია მაგაზე Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
შესვლა